عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

پایان ماه هشتم

1390/9/21 4:00
نویسنده : مامان علی
1,438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلمقلب

امروز 8 ماهگی تموم شد و وارد ماه نهم بارداری شدم.. حسابی سرما خوردم و گلوم درد می کنه .. دکتر رفتم ولی خوشبختانه گفت که گلوم چرک نکرده ، فقط ملتهب شده ، هیچ دارویی نداد و گفت که سعی کنم بخاطر بارداریم تا آخر هم دارویی مصرف نکنم.. ولی سرفه ام رو نمی دونم چی کارش کنمناراحت

دیروز از بس که حالم بد بود اصلا حواسم به حرکاتت نبود ، امروز صبح کلی عذاب وجدان گرفتم و حواسمو جمع کردم و شما هم حسابی خودنمایی کردیبغل

دیروز بلاخره با کلی تاخیر و بدقولی سرویس تخت و کمدت رو اوردن ..ای کاش حداقل همونی بود که سفارش داده بودیمگریه حسابی ناراحت شدم .. بد نشده ولی اونی که من می خواستم نیست .. تازه قرار بود سرویس کالسکه رو هم بیارن که اونو هم نیاورده بود .. احساس می کنم ذوق و شوق چیدن سیسمونی رو دیگه ندارم .. خنثی !

امروز دوباره یه خاطره ی زایمان دیگه خوندم .. ولی این دفعه شاید به خاطر نزدیک شدنم به زایمان ترس و دلهره گرفتم.. خدا همه ی مامانایی که توراهی دارن رو کمک کنهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان مهنا
21 آذر 90 20:24
سلام خانمی نترس عزیزم ایشا... زایمانی خوب داشته باشی
مامان محمد پارسا
25 آذر 90 10:05
سلام عزیزم اصلا نگران نباش منم حال شما رو دارم تنها نیستی انشاالله زایمان خوبی داشته باشی دعات می کنم شما هم دعام کن
مامان مهنا
26 آذر 90 13:12
سلام عزیزم منتظر حضورت هستم
مامان محمد پارسا
27 آذر 90 17:55
سلام عزیزم ممنون از لطفت دعام کن
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 آذر 90 20:12
ممنون که به ما سر زدید. ان شاالله به زودی خوب خوب بشی عزیزم.
ماماني شيما وحديث
27 آذر 90 20:17
سلام مامان علي نازوخوشكلي كه قراره زودتر ببينيمش خوبي ؟ خيلي خوش حال شدم كه به وب دخملاي من سرزدي . بااجاز ميلينكمتون .شما هم دوست داشتي من وبلينك عزيزم خيلي مراقب خودت باش درپناه حق
منا مامان الینا
27 آذر 90 21:58
سلام مامانی انشالا که زایمان خوبی داشته باشی عزیزم اگه میخوای سزارین بشی که اصلن ترس نداره واسه من بهترین خاطره خاطره زایمانم و بهترین لحظه لحظه ای بود که صدای الینا رو واسه اولین بار تو اتاق عمل شنیدم من اسپاینال بودم و تمام مدت عملم به هوش بودم و هیچ دردی و ترسی نداشتم وتموم مدت آیه الکرسی و صلوات میفرستادم تا صدای الینا رو شنیدم دلم آروم گرفت منم سر فرصت خاطره زایمانم رو مینویسم تا بدونی اصلا ترسی نداره
مریم مامان عسل
29 آذر 90 18:27
سلام عزیزم.اگه بدونی زایمان چقدر شیرینه اصلا نمیترسی. منم میترسیدم اولش اما الان شده بهترین خاطره زندگیم. البته من سزارین بودم. مواظب خودت باش.
مریم مامان ملینا
30 آذر 90 13:54
سلام مامان گلی اصلن نگران زایمانت نباش چون خیلی زود میگذره و بعد که علی کوچولوتو بغل کنی همه چی از یادت میره، جدی میگم. مواظب خودت باش
بهار(مامانی شهراد)
30 آذر 90 17:59
شب يلدا شد و ميلاد خوش ايزد مهر / زايش نور از اين ظلمت تاريک سپهر شب يلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشي دلداه عشق شب يلدايتان پرستاره و پر خاطره باد
مامان کوروش
1 دی 90 1:15
سلام گلم برا گلو درد و سرفه شربت آویشن بخور که هیچ ضرری هم نداره, من خودم 3 بار تو این دوران سرما خوردم شدید و همین و خوردم و شبی نصفی قرص سرماخوردگی بزرگسالان هیچ عیبی هم نداره.
بهار(مامانی شهراد)
3 دی 90 15:53
سلام عزیزم آپ کردم منتظرتم
مامان مهنا
3 دی 90 19:54
سلام مامانی عزیز منم شمارو لینک میکنم
مامانی شیما وحدیث
4 دی 90 19:04
مامان علی جان عکس سیسمونی یادت نره هااااااااا
مامان رها
10 دی 90 9:22
سلام خانومی عزیز دلم امیدوارم با سلامتی علی جون به دنیا بیاد ترس به دلت راه نده خانومی
مامان رویا
10 دی 90 17:28
سلام عزیزم منم کمدم با اونی که فکر میکردم فرق میکرد ولی مهم چیدمانه باید رو چیدمان کار کنی جیگر اگه چیدمانت شیک و خوب باشه مطمئن باش به دلت میچسبه حسابی راستی بهم سر بزنی خوشحال میشم
شيما
11 دی 90 11:28
سلام عزيزم تقريبا كل مطالب وبت رو خوندم يه جورايي شبيه هميم - چون منم متولد 69 وخرداد87 عقد كردم ولي هنوز ني ني ندارم خيلي از خاطراتت خوشم اومد ايشالله ني ني تون صحيح و سالم هرچه زودتر بياد پيشتون...