عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

یه شروع با استرس

1391/3/19 21:35
نویسنده : مامان علی
2,538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نیلبخند

هم خوشحالم هم ناراحت ...

 دوشنبه بعد از نماز صبح با بی بی چک فهمیدم که هستی... دیگه نخوابیدم ... با آقای بابا رفتیم آزمایش دادم .. بعد از ظهر ساعت هفت و نیم جواب رو گرفتم .. مامانی و خاله ها منتظر بودن تا من بهشون زنگ بزنم و جواب رو بدم .. مثبت بود ...  کلی خوشحال شدم و گریه کردم ... دارم مامان میشم .. یه مامان نسبتآ کوچولو ...چشمک

سه شنبه بعد از ظهر رفتم دکتر ... جواب آزمایشم رو دید .. گفت تیراژ Bhcg پایینه .. باید برم دوباره آزمایش بدم که ببینیم بیشتر شده یا نه ... گفت اگه بیشتر نشده باشه یعنی بارداریم خارج از رحمه ... خیلی ناراحتم ... خدایا کمکم کن ... من نی نی ام رو می خوامگریه

امروز صبح رفتم دوباره آزمایش دادم ..فردا ساعت 5 آماده میشه .. بعدشم باید برم دکتر .. خدایا فردا شب مثل الان چه حالی دارم ؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان زینب
15 خرداد 90 14:34
سلام عزیزم.از خدا میخوام که جواب آزمایشت خوب باشه و خدا یه بچه سالم و ناز بهت بده.تو این ماه عزیز از خدا بخواه