عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

مهربان روزت مبارک

1392/3/3 9:40
نویسنده : مامان علی
1,508 بازدید
اشتراک گذاری

 

پدرم ; امیدوارم سالیان سال زیر سایه ی مهربانیهایت باشیم .. متشکرم از تکیه گاه محکمت.. دستت را میبوسم و برای بلندی عمر با عزت و زیبایت دعا میکنم !

همسرم ; متشکرم از بودنت .. دست گرمت روی سر پسرمان ! باشد که همسری شود از جنس تو ! 

 

 

میلاد امام علی(ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف

والاترین الگوی شهامت و دیانت، مبارک !

روز پدر ـ 3 خرداد 1392

پسندها (1)

نظرات (24)

مامان طاها
3 خرداد 92 19:10
روز بابایی علی جون مبارک.پسر فتوکپی پدر
مامان یاشار
3 خرداد 92 19:56
این عید رو منم بهتون تبریک میگم. خیلی زیبا نوشته بودی خانومی. الهی خدای مهربون همیشه گدر، همسر و پسر عزیزت رو برات حفظ کنه. راستی علی جون خیلی شبیه باباشه ها
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 خرداد 92 10:39
عیدت مبارک. روز علی جونم و باباییش با هم مبارک
مامان آویسا
4 خرداد 92 16:25
ماشالله هزار ماشالله معلوم شد اين پسر كوچولوي خوشكل كي رفته روز پدر بر پدر مهربون خونه شما هم مبارك عيدتون هم مبارك
مامانی
5 خرداد 92 2:57
سلام همشهری
وااای چقدر پسرتون شبیه باباشه!!!!
خدا هر دوشون رو حفظ کنه نگفتی ما می تونیم لینکت کنیم یا نه ؟؟؟؟؟
همین طوری سر سفره عقد بله گفتی!!!!!!


خواهش میکنم عزیز.. مشکلی نداره لینک کنین
مامان سونیا
6 خرداد 92 9:00
سلام خوبین
برای اولین بار وبتون رو دیدم و از دیدنش و خوندن مطالبتون لذت بردم وب زیبا و دلنشینی دارید
یک سوالم داشتم اگر جواب بدید شما ساکن قم هستید؟

خوشحال میشم بهمون سر بزنید


بله ما ساکن قم هستیم
شیما - خاله ·٠•●♥علی♥●•٠·
6 خرداد 92 16:24
روز پدر که چند روزه گذشته ، ولی بازم اول به بابای خودم بعد بابای علی و همه بابا های خوب مبارک
مریم
6 خرداد 92 18:48
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم البته تازه شروع کردم اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد
غدیر
6 خرداد 92 21:19
داداشی روزت مبارک با تاخیر
مامان محمدرضا
7 خرداد 92 16:09
سلام ماشالا چه گل پسر شیطون خوشملی.روزش با تاخیر مبارک.بد تر از پسر من معلومه خییییییییییییییلی شیطونی .راستی 16 ماهگیت و دندونات هم مبارک خاله ایشالا همه دندونات زودی بیان و راحت شی.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
7 خرداد 92 18:02
با تاخیر روز پدر مبارک وایییییییییییییییییی چه شباهتی تا حالا میگفتم علی شبیه خودته آمنه جون اما الان نظرم عوض شد ولی نه ی جورایی شبیه خودتم هست اما باباش بیشتر
رویا مامان باران
8 خرداد 92 15:50
عزیزم وبلاگ قشنگی دارین با اجازه لینکتون میکنم بوس برای گل پسر
مامان مهنا
11 خرداد 92 12:07
به به چ عکسایی روزشون با تاخیر بسیار مبارک
mumy
11 خرداد 92 14:05
روز پدر مبارک وایییییییی کپی برابر اصل خخخ
زهرا
13 خرداد 92 12:31
ای جان خدا حفظش کنه چه پسره نازی شما که قم زندگی میکنید حرم رفتنی برا من هم دعا کنید
مامان رویا
13 خرداد 92 18:49
واااااااااااااااا چقدر این پسر شبیه پدره!!! دستگاه فتوکپی خوبی هستیا
مامان آیدین
15 خرداد 92 0:10
سلام عزیزم مثل اینکه علی کوچولو هم مثل دوستش آدینی شیطون شده که وبلاگش دیر به دیر آپ میشه؟از شما ممنونم که همیشه به ما سر میزنین دوست عزیزایشالا علی جون در کنار خانواده همیشه سالم باشن و شاداب
مامان مهدیار
17 خرداد 92 3:40
سلام علی جون عکسات خیلی قشنگه مخصوصا دومی این حالت مو خیلی بهت میاد نازنین علی جون تو هم مثل مهدیار من شبیه پدرت هستیا همیشه شاد باشید
فاطمه (مامان آیلین)
22 خرداد 92 9:44
شما کجایینییییییین ؟؟؟؟؟ همش میاییم نیستین ؟


فاطمه جون باور کن نمیرسم بیام آپ کنم
شیما مامان شاهین کوچولو
22 خرداد 92 11:57
سلام خوشحال میشیم به وبلاگ ما سر بزنید
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 خرداد 92 14:34
کجایی پس علی جونم؟ خاله دلم برات 1 نقطه شده ها... بیا آپ کن دیگه

اتفاقات غیر منتظره افتاد برامون.. ما هم دلمون براتون تنگ شده بود
جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
30 خرداد 92 20:18
دختر دایی وبلاگ علی کوچولو رو چرا آپ نمیکنی پس ؟؟؟

راستی من لینکت کردم تو هم دوست داشتی لینک کن

منتظرتیم بیای بهمون سر بزنی


مسافرت شمال و مشهد پیش اومد دیگه نتونستم بیام اپ کنم.. در اولین فرصت حتما لینکت میکنم مامان کوچولو
مامان آویسا
1 تیر 92 12:31
كجايي خانوووووووووووووووووووووووووم؟


اومدیممممم
.......
3 تیر 92 16:14
سلام خانومی کجایییییییییییییییییی؟؟؟؟؟ خبری از ت نیست هرچه زودتررررررررررر آپ کن