عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

هفده ماهگی

1392/4/5 13:42
نویسنده : مامان علی
1,407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علی جونمقلب

 


هفده ماهگیت رو با هم پشت سر گذاشتیم .. تو این یک ماه تغییرات کاملا محسوسی داشتی طوری که بابا جونم که اخرین بار دوماه پیش تو رو دیده بود گفت که خیلی تغییر کردی و وارد مرحله ی جدیدی شدی . مخصوصا تو گفتن کلمات . کلمه "بیبی" , "لاح = راح" به معنی رفت یا تموم شد , "تيتی " به قناری و کلا هر پرنده ای , " لالا=زهرا"  , "جودو=جدو" یعنی پدربزرگ , به لغت نامه ات اضافه شده .

جالب اینه که تا یه مدت رو یه کلمه گیر میکنی مثلا به همه چیز و همه کس میگی بیبی یا یه مدت بعدش به همه چی میگی بابا !!

دو تا دندون آسیاب به دندونات اضافه شدن و الان 8 تا دندون داری!

با بنفش علامت زدم.

با حموم هم خداروشکر آشتی کردی و مثل قبل گریه زاری نمیکنی دیگه .. البته به عشق آب بازی میکشونمت تو حموم و با بازی میشورمت .. قبلنا توی حموم محکممم بغلم میکردی و تا میخواستم یکم جدات کنم که بشورمت جیغ میکشیدی و گریه میکردی!! خدارشکر دوره ای بود و گذشت!

از وقایع این روزها بگم که بعدا برامون خاطره (!) میشه.. مامانی 24 ام این ماه انتخابات ریاست جمهوری بود و آقای روحانی منتخب ملت شد و تا چهار سال دیگه در خدمتشون هستیم .. ان شالله اوضاع کشورمون خوب بشه . خیلی دوست دارم از اوضاع الان برات بگم ولی فکرنمیکنم خیلی مناسب باشه تو وبلاگ کودکانه ات از این چیزا بگم!!

الهی فدات شم بعضی وقتا میای بی هوا بوسم میکنی بدون این که بهت بگم .. آسمونی میشم به خدا .. میخوام پرواز کنم از خوشحالی.. عوض یه بوسه ی تو ,هزار تا میبوسمت!

 

بلال خوران

 

 چقدر عسلی تو مامانم

 

این ساعت رو بابایی برات طراحی کرد .. خیلی خوشکل شده

 

اینم نماز خوندن قشنگت عشقم

داری یواش و بیصدا لباتو تکون میدی


رکوع

 

قنوت


سجده

اینقدر این کارهارو زیبا و پشت سر هم انجام میدی که تو پشت صحنه من و بابایی خودکشی میکنیم از ذوق زدن !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شیما - خاله ·٠•●♥علی♥●•٠·
9 تیر 92 5:54
ای حووووووووووووونم اینو من تازه الان دیدم عششششششق من الهی من فداااااااای نماز خوندت بشیم جیگیلی من
مامان طاها
9 تیر 92 17:02
خاله فدای نماز خوندنت.فرشته کوچولو
آسمونی ها
22 تیر 92 13:15
ای جیگر تو با اون نماز خوندت ... نازی!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 تیر 92 14:22
الهی فدای نماز خوندنت
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
6 اسفند 92 21:37
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن
ماجون
15 اسفند 92 0:20
نمازت قبول باشه عزیزم به ما هم سر بزن