عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

تولد 22 سالگی مامانی

1391/9/23 23:59
نویسنده : مامان علی
2,652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم .. مامانی امروز من کلی بزرگتر شدم !! به قول بابایی یه سال به مرگ نزدیک تر شدمنیشخند! البته مرگ که دست خداست ولی واقعا یه سال به پیری نزدیکتر شدم!! امروز شدم 22 ساله ! مامان جوونی داریازبان همبازی خوبی واسه هم میشیمنیشخند !

امروز اولین سالیه که تو سالگرد تولدم حضور مستقل داری! پارسال این موقع یار تو دلی بودی و با مشت و لگدات تولدم رو تبریک می گفتی ! پارسال بابایی برام یه کیک کوچولو گرقت با یه شمع که آهنگ داشت و میچرخید!

امسال ، مامانم و خاله هات و عمه هات ،اومدن خونه مون ؛ عمه کوثر یه کیک خوشکل و خوشمزه درست کرده بود، بابایی با کادوش حسابی غافلگیر و هیجان زده ام کرد ! البته قبلش همش میگفت برام کادو نگرفته و شرمنده و وقت نداشتم و از این حرفا ولی من بهش میگفتم میدونم کادو گرفتینیشخند تازه قسم خورد که کادو نگرفتهههههه !! بعد گفت من منظورم کاغذ کادو بود ! وقتی قسم خورد کلی سرش غر زدم زبان ولی بازم ته دلم میدونستم کادو گرفته وبهش هم گفتم! بعد نزدیک اومدن مهمونا بود که کادوش رو ، رو کرد! کلی جیغ کشیدم و ذوق کردم بعد باز کردم دیدم چی گرفتهههه.. یه پالتوی چرم محشررررر! تن پوشش عالی،رنگش عالی! اصلا توقعش رو نداشتم  ! کلی ذوق مرگ شدیم دیگه !! .. مامان و آجیا  یه مانتوی خیلی خوشکل و خفن سورمه ای برام گرفتن ، عمه غدیر هم یه تاپ و شلوار خونگی خیلی خوشکل بهم کادو داد .. خلاصه از معدود تولدهایی بود که خیلی صفا کردم و بقیه هم حسابی مارو شرمنده کردن !

اینم عکسای امروز؛ تو و دخترعمه هات :

علی و حورا ( دو ساله) و علیا ( سه و سال و نیمه)

 

روز خوبی بود! تولدم مبارک از خود راضی!

 

سلام پسرم .. مامانی امروز من کلی بزرگتر شدم !! به قول بابایی یه سال به مرگ نزدیک تر شدمنیشخند! البته مرگ که دست خداست ولی واقعا یه سال به پیری نزدیکتر شدم!! امروز شدم 22 ساله ! مامان جوونی داریازبان همبازی خوبی واسه هم میشیمنیشخند !

امروز اولین سالیه که تو سالگرد تولدم حضور مستقل داری! پارسال این موقع یار تو دلی بودی و با مشت و لگدات تولدم رو تبریک می گفتی ! پارسال بابایی برام یه کیک کوچولو گرقت با یه شمع که آهنگ داشت و میچرخید!

امسال ، مامانم و خاله هات و عمه هات ،اومدن خونه مون ؛ عمه کوثر یه کیک خوشکل و خوشمزه درست کرده بود، بابایی با کادوش حسابی غافلگیر و هیجان زده ام کرد ! البته قبلش همش میگفت برام کادو نگرفته و شرمنده و وقت نداشتم و از این حرفا ولی من بهش میگفتم میدونم کادو گرفتینیشخند تازه قسم خورد که کادو نگرفتهههههه !! بعد گفت من منظورم کاغذ کادو بود ! وقتی قسم خورد کلی سرش غر زدم زبان ولی بازم ته دلم میدونستم کادو گرفته وبهش هم گفتم! بعد نزدیک اومدن مهمونا بود که کادوش رو ، رو کرد! کلی جیغ کشیدم و ذوق کردم بعد باز کردم دیدم چی گرفتهههه.. یه پالتوی چرم محشررررر! تن پوشش عالی،رنگش عالی! اصلا توقعش رو نداشتم  ! کلی ذوق مرگ شدیم دیگه !! .. مامان و آجیا  یه مانتوی خیلی خوشکل و خفن سورمه ای برام گرفتن ، عمه غدیر هم یه تاپ و شلوار خونگی خیلی خوشکل بهم کادو داد .. خلاصه از معدود تولدهایی بود که خیلی صفا کردم و بقیه هم حسابی مارو شرمنده کردن !

اینم عکسای امروز؛ تو و دخترعمه هات :

علی و حورا ( دو ساله) و علیا ( سه و سال و نیمه)

 

روز خوبی بود! تولدم مبارک از خود راضی!

 

اینم عکس کادوهام برای بعضی از مامانی ها که گفتن :

 

*خز یقه اش رو میشه برداشت

 

 تاب و شلواره رو هم دیگه شرمنده !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان کوروش (زهره)
24 آذر 91 2:43
میارکه مامان کوچولو
عکس کادوهاتو بذار وقت کردی!


ممنون زهره جونم .. باشه ، شاید بعدا تو ادامه مطلب همین پست بزارم.
مامان بهار
24 آذر 91 7:24
تولد ت مبارک باشه عزیزم!
مامان جون 22 ساله!
ان شاا... سالهای سال در کنار علی جون جشن تولد بگیری


ممنون گلم
باران قلنبه
24 آذر 91 11:17
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
مامان مهنا
24 آذر 91 15:02
تولدت مبارک
توک ی سالم از منی ک همه بم میگن مامان کوچولو کوچولوتری
عکسای کادوهاتم باید بزاری


ممنونم عزیزم .. از اونجایی که علی از مهنا یه سال کوچیکتره، من و تو از نظر مامان کوچولو بودن یکسانیم
چشم میزارم
نیلوفر/مامانه روژینا
24 آذر 91 17:09
سلام عزیزم تولدت مبارک.ببخش که این چند وقت زیاد نمیتونم بیام به وب علی جون اخه خودت میدونی که تمام وقتم رو با روژینا مشغولم اما به یادتون هستم.راستی عکسه علی کوچولو رو هم تو ویترین نی نی وبلاگ دیدم. خدا حفظش کنه /انشالله تولد100 سالگیت


ممنون عزیزم .. اره گلم میدونم بچه داری وقت سر خاروندن برای آدم نمیزاره! روژیناجونمو ببوس
مامان طاها
24 آذر 91 18:07
سلام مامانی کوچولو تولدت مبارککککککککککککک.انشاالله سالم و سلامت باشی


ممنونم عزیزم
پروفا شاپ
24 آذر 91 19:59
سلام بنده مدیر سایت پروفاشاپ هستم این سایت رنک 2 گوگل می باشد همانطور که می دانید برای گوگل بسیار مهم است که رنک های بالا در سایت لینک باشند همچنین این سایت با بیش از 100 فروشنده همکاری دارد از جمله می شاپ، تی وی شاپ، نی نی شاپ که از برترین فروشندگان در زمینه کاری خود می باشند. در نتیجه این سایت از بین محصولات این تعداد بالای فروشندگان ارزان ترین و با کیفیت ترین را از میان رقبا انتخاب کرده و دیگر نیازی به هدر دادن وقت خود برای گشتن برای گشتن در وبسایت های مختلف ندارید همچنین با عضویت در کمتر از 1 دقیقه سایت می توانید در قرعه کشی های ماهانه شرکت نمایید در صورت تمایل ما را با شعار " با حداقل هزینه بهترینها راخرید کنید" لینک کنید
مهرناز(مامان آرسام)
24 آذر 91 22:35
تولدت مبارک مامانِ جوون!
بلا نمیدونستم انقده جوونی!!
الهی همیشه همراه شوشویی و علی خوشگلت شاد و سالم و خوشبخت باشین
کادوهاتم مبارک،دستشون درد نکنه،مخصوصا شوشویی!!اینجوری که تو از پالتوئه تعریف کردی دل مارو هم آب کردی کلی!!!
علی جونو ببوسش


ممنون عزیزم،همچنین.. آخه فکر نمیکردم همچین کادوی گرونی بگیره !!!!!!
بابايى
25 آذر 91 3:09
22 سال قبل در همين روز بابا شدم . براى اولين بار فهميدم بابا شدن يعنى جه . خدا به من قشنگترین هديه وامانت داد .. امنه نور چشمم بهم داد . أمنه گلم سالگرد تولدت به من ومادر مهربونت وتو تبريک ميگم


ممنون باباي خوبم .. خداروشکر که، خدا منو به بهترین پدر و مادر دنیا داد.
من و علی، از راه دور، هزار بار میبوسیمت بابا جونم.
مامان سمی
25 آذر 91 14:32
تولدت مبارک مامانی


ممنون سمیه جون
مریم مامان عسل
25 آذر 91 18:01
وای تولدت مبارککککککککککککککک عزیزم نمیدونستم شما دو سال از من کوچیکتری!
ان شالله که 120 سال کنار هم شاد و خرم زندگی کنید.
به قول زهره عکس کادوهاتو بذار ببینیم. مبارکت باشه به شادی بپوشی همشونو.
دست همسری و بقیه درد نکنه.
بازم تولدت رو تبریک میگم دوستم
علی نازمو ببوس قربونش بشم با اون تریپ آبیش!


ممنون مریم جون.. تو هم عسلکم رو ببوس
مامان آویسا
25 آذر 91 18:03
مبارکه خانومی تولدت
مبارکه کادوهات
خوش به حال علی کوچولو با مامان جوونش
ان شاالله همیشه همین طور ذوق کنی


ممنون نفس
ninipics
26 آذر 91 19:40
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... علی جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
آیدا(مامان الینا)
28 آذر 91 12:06
خانمی تولدت مبارک
انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی



ممنون آیدای عزیز
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 آذر 91 15:54
تولدت مبااااااااااااااااااارک
ایشالا 120000000000000سال در کنار خانواده شاد زندگی کنی دوست من
دست همهگی درد نکنه
چه کادوهای خوشگلی


ممنون شقايق جون ...
سارا (مامان درسا)
29 آذر 91 10:12
تولد تولد تولدت مبارک مامانی خانم گل
ووووووووووووییییییییییییییییییی خاله ماشالا به جونت گه انقدر شیطونی هزار ماشالا


ممنون از تبریکت ساراجون
Mumy
30 آذر 91 18:38
تولدت مبارک عزیزممممممممممممم


ممنون عزیزم
مامان مهنا
1 دی 91 14:04
میگم چ بابای رمانتیکی داریا



ميميرم براش
مامان مهنا
1 دی 91 14:05
هم مانتو و هم پالتو هردوش عالی بود مبارکت باشه عزیزم


ممنون
مامی مائده
1 دی 91 21:25
تولدت مبارک عزیزم. آذریها حرف ندارن


مرسسسسسي
اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
4 آذر 92 3:00
سایت لی لی تم راه اندازی شد..............(مادام سابق) آدرسمون تغییر کرد....... فقط کافیه اون چیزی تو ذهنتون هست رو به ما بگین.......... بیش از 60 قالب کار شده ما رو تو سایت ببینید شما با ما یه پشتیبانی ویژه رو خواهید دید............ شما میتونید زیبا ترین کلبه رو برای خاطراتتون داشته باشین... بفرمایین تو............