عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

علی طلا

1391/10/15 15:49
نویسنده : مامان علی
2,458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل

جیگرخان ، اومدم یه چندتا از عکسای خوشکلت رو برات بزارم که ببینی چه شیطونک بامزه ای هستی یا بودی ! بستگی داره کی این مطلب رو بخونی !

عشقم، دیروز روز اربعین امام حسین بود .. شبکه طه مداحی کودکانه گذاشته بود .. من شروع کردم به سینه زدن و ازت خواستم که سینه بزنی تو هم خیلی سریع شروع کردی به سینه زدن ، البته بعضی وقتا بینش دست هم میزدی !! بابایی هم سریع ازت فیلم و عکس گرفت که یادگاری داشته باشیم ! واقعا از اینکه داری برای امامون سینه میزنی خیلی احساساتی شدم ! انشالله تا آخر عمرت از عاشقان امام حسین باشی و رفتار حسینی داشته باشی قلب!

 

اینجا داریم میوه هایی که عمو حیدر تو هیئتشون به پیاده های جمکران تا حرم میدن رو کیسه میکنیم .

 

اینجا تو خاوریه که میوه ها رو باهاش بردن .

 

چهار پنج روز پیش یه تولد کوچولوی خودمونی برای حورا (دخترعمه) به مناسبت 2 سالگیش گرفتیم .

 

 

تقریبا یه هفته ی پیش عمه کوثر و دخملاش یه روز اومدن خونه مون .. خیلی بهت خوش گذشته بود و حورا و علیا هرجا که میرفتن مثل جوجه  دنبالشون میرفتی و کلا منو یادت رفته بود !!

حورا و علی


حورا نرو .. بشین.. بیا بازم عکس دو نفره بگیریم !!


مگه نگفتم نرو .. بیا ببینم .. بیا عکس بگیریم !!

 

 

علیا که میاد حورا قبول میکنه بیاد عکس بگیره و اینم چندتا عکس 3 نفره !


 

اینم  علی خان با دستمال کاغذی ( ورژن 3 ) !!

 

دست گاز گرفته ی مامان یا یه دونه دندون !! ( خدایی خیلی درد داشت،خیلی دندونت تیزه! )

 

تو این عکس حدود شونصد بار کلاه گذاشتم سرت و جنابعالی کلاه رو برداشتی ! این وسط یه دونه عکس خوب دراومد !!

عشق رانندگی !!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ساجده
15 دی 91 15:58
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
شیما - خاله ·٠•●♥علی♥●•٠·
16 دی 91 10:21
جیگـــــــــر خودتُ سینه زنیتُ میوه گرفتنتُ خنده های گوگولی مگولیتُ دسمال بازی کردنتُ عشق رانندگیتُ
مامان کوروش (زهره)
16 دی 91 11:17
چه با مزه با یه دندون گاز گرفته! الهی! چقد دوست داشتنی ان اینا ای خـــــــدا!
سپیده از وبلاگ "کودک من"
17 دی 91 0:32
سلام خانمی. مدیریت می خواد به دو نفر که هدیه فرستادند جایزه بده. امیدوارم علی کوچولو برنده بشه.
فاطمه (مامان آیلین)
17 دی 91 12:10
وای خاله قربون اون یه دونه دندونت برم موش موشی خوب کردی خاله عیب نداره مامانو گاز نگیری پس کیو بگیری *... جوووونم خیلی دوستت دارم کاش میتونستم یه ماچ گنده از و لپات وردارم :
شقایق(مامان محمد ارشان)
18 دی 91 9:34
وااااااااااااااااااااااای قربون اون یدونه دندونت که باهاش گاز هم میگیری اون عکس تو میوه ها خیلی باحاله
مریم مامان محمد مانی
18 دی 91 13:29
ای جانم انشالله عطر حسینی تو لحظه لحظه های زندگیت استشمام بشه گلم. راستی تولدت هم پیش پیش مبارک
مامان کوثری
18 دی 91 17:45
با سلام باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب http://temparti.blogfa.com/
مامان طاها
18 دی 91 21:41
عزیزمی با این شیطونیات.
مهرناز(مامان آرسام)
19 دی 91 0:30
سلام عسیسم خیلی دلم واست تنگ شده بودا چند وقتی درگیر مریضی بودیم نبودیم!! الهی بگردم پس توهم داری دیگه کم کم اولین قدمهاتو برمیداری؟ مبارکت باشه خاله جونم ای من قربون اون شیطونیات برم گوگولی
مهرناز(مامان آرسام)
19 دی 91 0:31
وااااااااااااای خداااااااااااا جای دندونشو ببین رو دست مامانی!!! بلاااااااااااااااااا!!!
سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 دی 91 9:22
سلام خانمی. لطفا لینک مسابقه رو تو وبلاگتون بزارید تا دیگران هم علی کوچولو رو ببینند.


سپیده جون من تو مسابقه ای شرکت نکردم که بخوام تبلیغ کنم من فقط هدیه ام رو به نینی وبلاگ تقدیم کردم.
شقایق(مامان محمد ارشان)
20 دی 91 11:55
سلام علی جون من محمد ارشانم خوبی دوستم؟ یادته من تو مسابقه نینی مد شرکت کرده بودم؟ امروز وقت رای گیری شروع شده فق ط و فقط امروز و فردا(20.21دی) میشه به مامان جونت بگی بره به سایت www.ninimod.niniweblog.com وبه شماره من یعنی 0024 رای بده؟ من به رای تو نیاز دارم ذوست جونم............. ملسییییییییییییییییییییییی بوس
Mumy
20 دی 91 19:01
عزیزممممم با اون دندون کوچولوت
شقایق(مامان محمد ارشان)
21 دی 91 8:40
ملسی علی جونم که بهم رای دادی


فدات ارشانی . ایشالا برنده بشی
مامان مهدیار
22 دی 91 1:56
سلام علی جون خوبی عزیز دلم تفلدت پیشاپیش مبارک نازنین خاله تفلد حورا جون هم مبارک باشه مامانی علی ما رو اذیتت نکنی ها وگر نه دوباره گازت میگیره عکسی که کلاه سرته خیلی نازه آدم دوست داره بخورتت عسیسم مامانی یادت نره برای تفلد علی جون که آپ کردی خبرم کنی ها منتظرتم
مامان آویسا
23 دی 91 14:02
مطمعنا با این مامان بابای خوب همیشه حسینی می مونه عزیز خاله تو کارای خیر کمک می کنی خسته نباشی اون بالای خاور یخ نکنیا جشن تولد حورا جون هم مبارک