عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

11 ماهگی

1391/9/27 1:38
نویسنده : مامان علی
1,701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسمقلبماچ

11 ماهگیت مبارک جووووجه ! یه ماه دیگه یه سالت میشه !! باورت میشه ؟!! داری مرد میشیااابغل !!

دوست دارم فسقلی من !قلب

 عاشقتم عروسکم !قلب

 تو مال منی ! مال خود خودم !!قلب

 فدای دست و پای کوچولوت !قلب

 فدای بوی تنت !قلب

 فدای یه دونه دندونت که خیلی با نمک و بامزه ات کرده !قلب

 فدای بعض کردنت که دلمو ریش میکنه !قلب

 فدای دددد گفتنت !قلب

 فدای اون نگاهت که شرارت ازش میباره !قلب

فدای محبتت که وقتی الکی گریه میکنم میای کلی بوسم میکنی و از سر و کولم بالا میری!قلب

 فدای بوس کردنات !قلب

فدای خنده های شیرینت !قلب

فدای دست زدن و رقصیدنت !قلب

فدای تک تک اعضای تنت !قلب

فدای تک تک سلولهای بدنت !قلب

فدای تک تک دم ها و بازدم هات !قلب

فدای تو که نفسم به نفست بنده !قلب

فدای تو پسر یکی یه دونه ی شیرین عسل مامان !قلب

 

فدای تیپ زمستونیت مامانم!

 

فدای اووووو گفتنت، به جای "سیـــب" گفتن "اوو" میگینیشخند میخوای لباتو غنچه کنی؟!!

 

 

اینجا هم طبق معمول رفتی اون پشت مشتا برای قوضولی ! داری با مودم ور میری (عکسش داغه داغه، برای همین الانه!!)

 

مامانی این چند روزه مدل خوابیدنت خیلی با نمک شده !! نیم ساعت الی یک ساعت طول میکشه که خوابت ببره ، تو این مدت اولش بغل منی ولی وقتی میبینی خوابت نمیبره  خودتو این ور و اون ور میندازی، سرت رو میزاری رو کمر بابا ، دوباره میای بغلم ، میری پایین تخت با شارژر و تقسیم بازی میکنی(همون پاتقی که دفعه ی پیش درباره اش گفتم ) بعد با شارژر میای رو تخت و با شارژر یه کم میزنی تو سر من یا باباتابلهنیشخندمتفکر !!! بعد دوباره سرت رو میزاری رو سینه بابات یا رو بالش یا زیر پامون تا دیگه خسته ی خسته و خواب آلو میشی ! یا همون جا خوابت میبره یا میای خودتو میندازی روم که منم بغلت میکنم و میخوابیم ! البته من از وسط این ماجرا دیگه چراغ رو خاموش میکنم و  این پروسه در تاریکی انجام میشه ! دیشب و پریشب هم که من وسطاش خوابم برد نفهمیدم تو کی خوابیدی !!!!!!

 راستی چند روز پیش موهاتو برای اولین بار کوتاه کردم ! به نظر خودم که خیلی با نمک شدی ! والبته آقاترچشمک !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 7:55
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
شیما - خاله ·٠•●♥علی♥●•٠·
27 آذر 91 18:55
جـــــــــــــیــــــــــــــگــــــــــــــــــره 11 ماهگیتُ برم عسلکـــــــــــــــم دوژت دارم 10 تاااااا
مامان نخودی
28 آذر 91 9:12
ماشالا نی نی خوردنی دارید خدا حفظش کنه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آذر 91 9:14
خاله جونم 11 ماهگیت مبارک باشه. تو هم مثل آرتین من از چشات شیطنت می باره؟!
آیدا(مامان الینا)
28 آذر 91 12:15
11 ماهگیت مبارک خاله جونی فدای خنده های شیرینت
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 آذر 91 15:41
11ماهگیت مبارک شیرین عسل کلی به طرز خوابیدنت خندیدم راستی اون لباس دومیش خیلی نازه آمنه جون واقعا به ناز پسرت میاد اسفند یادت نره
مریم مامان عسل
28 آذر 91 17:11
وای عزیز دلممممممممممم 11 ماهگیت عاشقانه مبارک علی ناز و وروجک من مامانی انقدر فداش نشو. علی فدایی نمیخواد که یه مامان توپ میخواد که همینطور دنبالش بدوه خرابکاری هاشو جمع کنه. شوخی کردم من خودمم تنهایی فداش میشم که انقدر شیرینه با اون چشمای تیله ایش!
غدیر
28 آذر 91 21:15
11 ماهگیت مبارک عمه جون
مامان مهنا
29 آذر 91 17:33
11 ماهگیت مبارک اقا خوشگله دیگه داره مرد میشه ها
مامان مهنا
29 آذر 91 17:35
چی شد عکسا قرار بود اون پالتورو نشونمون بدیا


تو ادامه مطلب پست قبل گذاشتم آنسه جون
مامان آویسا
30 آذر 91 14:00
یازده ماهگیت مبارک خوشتیپ اولین یلدات هم مبارک عسلک
مامان مهربد
9 دی 91 10:26
وای چه نازه این پسر.4 روز از مهربد من کوچیکتره به وب ما هم سر بزن اگه دوست داشتی همدیگه رو لینک کنیم

حتما .. از دوستی با شما خوشحال میشم