عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

258 روزه ی من !

1391/7/10 0:33
نویسنده : مامان علی
1,658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقليماچ

 

 

 

 

*  امروز حساب کردم 258 روزه که چشم و چراغ خونه ای ! خیلی زیاده هاااا ! فکر نکنم تا آخر عمرت ظرف 258 روز بتونی این همه پیشرفت داشته باشی ! از یه نینی که فقط دست و پاش رو تند تند  و بی اراده حرکت میداد به یه نینیی تبدیل شدی که کل خونه رو زیر پاش میزاره و با همون دستای کوچولوش به همه چی دست میزنه و با همون پاهای کوچولوش کل خونه رو طی میکنه و گشت و گزار میکنه ، البته به صورت چهاردست وپا! در همون حال صداتو ول میکنی و آواز میخونی ، جیغ میکشی ... باببا ، واووا ، دددا ، آددا ، آببا ،  آآآآآآآ !

*  این فصلی که شروع شده ، فصل شروع مدرسه ها و دانشگاه هاست و من به خاطر تو امسال رو هم مثل پارسال، خونه نشین هستم .. با بابا میثم درباره ی این موضوع خیلی حرف زدیم و به این نتیجه رسیدیم که تو هنوز خیلی کوچولویی و به مراقبت من احتیاج داری ، تا سال دیگه که به غذای سفره عادت کنی و یه کم بزرگتر بشی!

اینقدر این روزا وقتم به کارای خونه و کارای تو پر شده که حتی عذاب وجدان میگیرم بشینم پای لبتاپ ! تفریح و کار و خوشحالی و ناراحتی من ختم میشه به توی فسقلی !

*  قبلنا تو مهمونیا و جشنها نینی خوبی بودی و بی قراری نمیکردی ولی الان مهمونی رفتن برام سخت شده .. انگار دیدن این همه آدم و سروصدا ها تو رو میترسونه و خیلی بی قراری میکنی! نمی دونم چی کار کنم که نترسی؟!

 

 

علی کوچولو میتونم بپرسم اونجا چی کار میکنی ؟!

 

 

*  آخرین جمعه ی تابستون با مامان ،آجیا ، دایی حسن و خانواده رفتیم کرمجگون . ناهار و تنقلات خوردیم و خوش گذروندیم و برگشتیم.. اینم دو تا عکس از نفس خان تو اون روز قشنگ!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان بنیتا
10 مهر 91 16:30
سلام
ماشالا خاله جون داری بزرگ میشی


سلام خاله جون ..ممنون
مامان آیدین
10 مهر 91 16:57
سلام دوست عزیز ماشاالله پسرامون کم کم دارن بزرگ میشن شیرین تر میشن فقط یه کوچولو شیطونی هاشون هم داره بزرگتر میشه قربونشون برم من که واسه خودشون پادشاهی میکنن


ماشالله.. خداروشکر برای همه ی نعمت های خوشکلش
شیما
11 مهر 91 14:28
سلام عزیزم خدا رو شکر که همه چی ارومه
ایشالله همیشه خوش باشین

علی فینگیلی رو هم ببوس


خداروشکر .. ممنون
مریم مامان عسل
11 مهر 91 15:02
سلام عزیزای دلم.
الهی قربونتون برم من تورو خدا ازم دلگیر نباشید.
بخدا دخترک وقتی برام نذاشته که بیام نت.
حتی وبلاگ خودش رو هم نمیتونم آپ بزنم.
انقدر دوستان دیگه هم شاکی هستن که چرا کم پیدا شدی.
علی کوچولوی منو از طرف خاله مریم یه عالمه ببوس. سر فرصت میام همه پستهای جدیدو میخونم. الان فقط تونستم عکسا رو ببینم و قربون تک تکشون برممممممممممم.


دوستتون دارم مریم جونم
مامان مهرناز و آرسام
11 مهر 91 17:03
این وروجکه چشم قشنگو بدین من بخورمش!!
چیه خب؟؟ خوردنیه بچتون!
258 روزگیش هم مبارک مامانه حسابگر


ممنون خاله جونم .. ممنون
شقایق(مامان محمد ارشان)
11 مهر 91 21:39
وااااااااییییییییییی
قربونت بشم من زیر روروئک چکار میکنی خاله جون؟
(سلام مامانی... تو این روزا مواظب نینی گلی باش... این هوا آدم و گول میزنه... راستی اسفند یادت نره!)



از بس که فوضولم خاله جون !
ما که گول خوردیم و علی کوچولوم باز سرما خورده الان !
مامان آویسا
11 مهر 91 23:50
ان شاالله هر روز بزرگتر بشی و کارای قشنگ قشنگ بکنی بعد مامانت بیاد ازشون بنویسه و عکس بزاره
اگه راه حلی برای ترسش از مهمونی پیدا کردی به ماهم بگو
فسقلی سه ماهه ما هم همینه والاااااا


انشالله .. حتما
مامان یاشار
12 مهر 91 12:46
روز به روز بزرگتر شدنت مبارک خاله جون


ممنون خاله جون
مامان بهار
12 مهر 91 23:20
سلام به علی گوگوریه خوشگل!!!
چقدر عکس رو درختش رو دوست دارم!
چقدرم درختش خوشگله، :
شهرتون کجاست که همچین درخت قشنگی داره


ما قم هستيم عزیزم ولی این درخته برای روستای کرمجگون، اطراف قمه.
مامان رویا
13 مهر 91 14:34
سلااااااام
ماشالله
ایشالله همیشه خوش باشید
من عاشق رفتن به کرمجگون و ابرجس و وشنوه هستم....خوش باشی عزیزم


اره خيلي خوش ميگذره
زهره ( مامان کوروش )
15 مهر 91 1:19
مرگ رو به وضوح میدیدم و کاری از دستم بر نمی اومد فدای این علی آقای بازیگوش بشم من


خدانکنه عزیزمی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
15 مهر 91 9:19
فدای اون صحبت کردنت خاله جونم. خوب شدی انشالله؟


خدانکنه خاله جون .. نه هنوز آب ریزش بینی دارم ولی بهترم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
15 مهر 91 9:20
فدای اون صحبت کردنت برم من خاله جون.
بهتر شدی عزیزم؟


فاطمه (مامان آیلین)
16 مهر 91 9:33
سلام خاله جونی سلام بامزه سلام چش روشن عسلی جیگمللل ...خاله جون خیلی دوست دارم خیلی ماشالا چقد زرنگی تو ...ماشالا


ممنون خاله جون
شیما
16 مهر 91 11:21

ببوسش ازجای من


مامان بهار
17 مهر 91 7:31
روز کودک بر علی کوچولو مبارک


ممنون .. این روز قشنگ بر بهار جونم هم مبارک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 مهر 91 14:43
عزیز دلم روزت مبارک


ممنون ..روز آرتین خان اول هم مبارک
فرزانه
18 مهر 91 15:42
ماشالله خدا حفظش کنه
چقدر ماهی علی جون


ممنون عزیزم