عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

۸ سال و ۷ ماه

1399/6/13 15:38
نویسنده : مامان علی
974 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

امروز یه استوری تو اینستاگرام از یکی از مامانای قدیمی نینی وبلاگ دیدم که منو باز یاد اینجا انداخت ، دلم خواست بعد از سالها بیام اینجا و باز از علی بگم .. علی ۸ سال و هفت ماهه ی من الان در شرف ورود به کلاس سوم ابتداییه .. پسر خوش قلب من که حسابی برای خودش مردی شده و میشه تو خیلی از کارها روش حساب باز کرد ..

تو این مدت تو صفحه ی اینستاگرامم عکسهاش رو میزاشتم ولی خب متنی نمی  نوشتم و هیچ خاطره ای رو ثبت نکردم‌.

 علی الان یه خواهر چهار سال و پنج ماهه داره به اسم یاسمین، در عین اینکه خیلی هواشو داره و دوستش داره خیلیم باهم دعوا میکنن😅 حدود یک ساله که بازی های مشترک هم انجام‌ میدن .. 

علی تو مدرسه بسیار باهوشه و کافیه یه چیزو یکبار بشنوه کاملا یاد میگیره و متوجه میشه ولی تو درسهای نوشتنی بی حوصله  میشه زود مثلا خیلی باهم کلنجار میریم تا یه خط املا بیشتر بنویسه (برای املا نوشتن همش چونه میزنه که من سه خط بیشتر نمینویسم که اکثرا هم‌من قبول نمیکنم ، وسط املا هم هی خطها رو میشمره که خدایی نکرده از تعدادی که مشخص کردیم بیشتر نشه🥴 ) دیگه اینکه مثلا یک صفحه از کتاب نگارش رو خیلی وسطش بازیگوشی میکنه و طول  میده تا تموم کنه که اکثرا هم خیلی بدخط میشه ، باید حوصله بزاره تا خوش خط بنویسه که اکثرا نمیزاره .. ولی تمرین های ریاضی رو با علاقه ی بیشتری انجام میده ... خلاصه پیری از ما دراورده سر درس و مشق 😅 مخصوصا که پارسال از ماه اسفند به بعد مدارس تعطیل بودن به خاطر شیوع کرونا و همه ی تدریسش به عهده ی من بوده ، از شنبه ی اینده که میشه ۱۵  شهریور هم قراره کلاس سوم شروع بشه و فعلا به خاطر وضعیت قرمز قم ، کلاسها غیر حضوریه.

آمادگی رو به مهد ثقلین رفت که متاسفانه اسم مربیشون یادم نیست .

اسم معلم پیش دبستانی خانم کُمار (پیش  دبستانی ثقلین _ پردیسان)

اسم معلم کلاس اول خانم مریم حمزه جبلی (فرهیختگان _ پردیسان) 

اسم معلم کلاس دوم آقای رضا افضلی (فرهیختگان _ پردیسان).

امیدوارم باز بیام اینجا و بیشتر بنویسم ... بدرود

(۱۳ شهریور ۱۳۹۹)

(عکس فرودین ۱۳۹۸)

پسندها (3)

نظرات (0)