عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

سینه خیز حرفه ای + سرماخوردگی

1391/5/19 5:39
نویسنده : مامان علی
1,316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان قلب

پسرکم یه چند روزی هست که سرما خوردی .. همش آب ریزی بینی داری و بینیت هم کیپ کیپه .. اصلا نمیتونی شیر بخوری.. خفه میشی .. هرچی هم قطره بینی برات میزنم و با پوار تمیز میکنم بازم فایده نداره و همش خن خن میکنی .. به خدا دلم کباب میشه اینجوری میبینمت !

این روزا خیلی گریه میکنی و همش دوست داری پیشت باشم یا بغلت کنم .. مامانم میگه شاید داری دندون در میاری برای همین همیشه بیتابی !

 دو هفته است که سینه خیز رفتن رو شروع کردی و روز به روز هم به سرعتت اضافه میشه هم به مهارتت.. الان دیگه کل پذیرایی رو سینه خیز میری و هر چی که بخوای بهش میرسی مخصوصا دستمال کاغذی .. یعنی عشق دستمال کاغذی هستیا !! وقتی دارم نماز میخونم میای رو سجاده ام و مهرو برمیداری و میکنی تو دهنت ! یه کار جالبی که میکنی اینه که به حالت چهار دست و پا میشی و خودتو تاب میدی و بعدش محکم خودتو پرت میکنی به جلو ! فکر کنم به زودی چهار دست و پا رفتن رو شروع کنی چون خیلی سعی میکنی که وقتی به اون حالت هستی حرکت کنی!

برای سرماخوردگیت که بردمت پیش دکتر ، از غذا نخوردن و شیرنخوردنت هم براش گفتم .. بهم گفت نخوره ! گفت وزنش نسبت به بدوتولدش زیاده و لازم نیست اینقدر باشه .. گفت اصلا نباید به زور غذا بخوره ! وزنت نسبت به ماه پیش اصلا خوب نیست ولی دکتره اصلا حرفی در این مورد نزد.. خیلی حرص میخورم از دست این دکتره!

 زورت خیلی زیاد شده .. یعنی وقتی میخوام بینیت رو تمیز کنم اینقدر محکم هلم میدی یا با ناخنات دستمو فشار میدی که تعجب میکنم زور یه بچه 6 ماهه اینقدره ! واقعا کم میارم!

روزی حداقل دو بار لباسات رو مجبور میشم که عوض کنم چون موقع غذا خوردن و آب خوردن ، لباسات حسابی خیس و کثیف میشه.پیشبند هم نمیتونم برات بزارم چون هی میکشیش و میزاری تو دهنت !

اینم عکست بعد از آب خوردن.. البته آب خوردن لباسات چون فکر نکنم چیزی بره تو حلقت !

 

کتاب خواندنت در حلقم مادر .. به زور این عکسا رو گرفتم ازت یا میخواستی کتابه رو بخوری یا پاتو میاوردی بالا انگار که میخوای با پات ورق بزنی کتابو !

 

اینم شما و ماشین شارژی که خاله هات برات خریدن ! برام خیلی جالب بود وقتی میشونمت توش خودتو میکشی جلو و فرمونش رو میگیری ! انگار حالیته ماشین سواری چه جوریه!نیشخند

 افتادی پایین !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

شیما - خاله ·٠•●♥علی♥●•٠·
19 مرداد 91 6:26
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جیگر من
دلم براش یه ذره شده ، دو روزه ندیدمش
آیلافیو عجیجم


از طرف علی به خاله شیما
مامانی
19 مرداد 91 8:30
الهییییییییییی بمیرم سرماخوردی خاله

ایشالا که بهتر شی

قربونت برم چه ماشین قشنگی چه ذوقی هم کرده

خدا برات حفظش کنه عزیزم


خدانکنه خاله..ممنون عزیزم
مامانی
19 مرداد 91 8:30
الهییییییییییی بمیرم سرماخوردی خاله ایشالا که بهتر شی قربونت برم چه ماشین قشنگی چه ذوقی هم کرده خدا برات حفظش کنه عزیزم
مامان آرتین
19 مرداد 91 8:48
وای خدا چه نازه این شاه پسر با اون چشاش

ایشاا.. زود خوب میشی عزیزم


ممنون گلم .. انشالله
مامانی
19 مرداد 91 13:53
سلام عزیزم خوبی خانومی؟
بروزم من و پسرم منتظرت هستیم

التماس دعا دارم یاعلی



میام گلم
شیما
19 مرداد 91 14:42
آخی چه عکسای خوشگلی
ماشالله داره بانمک تر میشه
ایشالله زود زود خوب میشه همشهری نگران نباش


ممنون عزیزم .. انشالله
غدیر
19 مرداد 91 14:47
نمیای پیش عمه؟؟؟
عمه دلش واست تنگه


مامانم یه چند روزیه خونه نشین شده .. چون من خیلی گریه میکنم اعصاب نذاشتم براش !
غدیر
19 مرداد 91 15:32
بیشتر از یه هفته هست که ندیدمت



انشالله به زودی میام پیشت

آیدا(مامان الینا)
19 مرداد 91 16:17
آخی چرا این گل پسر مریض شده ؟
ایشالا زوده زود خوب بشی خاله



نمیدونم چی شد که سرما خورد ! انشالله
سارا (مامان درسا)
19 مرداد 91 16:19
ماشالا به جونت خاله
دخملی ماه با این ده روز از علی جون بزرگتره اما هنوز نمیتونه حتی چهاردست و پا وایسه!
ماشالا هزار ماشالا به اون رنگ چشمات
خاله درسا هم دقیقا مثل شما با هر لباسی تغییر رنگ میده


علی تو غلتیدن خیلی دیر کرد ولی تو سینه خیز رفتن جبران کرد. انشالله درسا جون هم زودی راه می افته!
پوستش تغییر رنگ میده یا چشماش ؟ علی هم رنگ پوستش عوض میشه هم رنگ چشماش !
آرسام و مامان مهرناز
19 مرداد 91 22:27
وایییییییییی الهی من قربون اون آب خوردنت و کتاب خوندنت برم جیگگگگگگگگگگگگگگگگر عسلی..... ایشالا سرماخوردگیش زودتر خوب میشه گلم نگران نباش


خدانکنه خاله جون .. انشالله
شقایق.مامان حباب
20 مرداد 91 10:33
قربون کتاب خوندن و آب خوردن و ماشین سواریت جوجو


خدانکنه خاله جون
مامان بنیتا
20 مرداد 91 15:46
سلام
ایشالا زود خوب شی خاله جون نبینم مریضیتو


انشالله ..ممنون خاله جون
کوثر
20 مرداد 91 23:31
الهی عمه فدات بشه اخه تو کجا و سرما خوردگی کجا انشا الله هر چی زودتر خوب بشی
قربونت برم الهی راننده حرفه ایی بشی


ممنون عمه جون
الهه مامان یسنا
21 مرداد 91 12:20
الهی که هر چه زودتر سرماخوردگیت خوب بشه.ماشالاه چه ناز شدی


ممنون خاله
ilijoon
24 مرداد 91 13:56
مباركت باشه عزيزم چه ماشين شارژي قشنگي دست خاله جونيهات درد نكنه خيلي خوشگله


ممنون خاله جون
ilijoon
24 مرداد 91 13:56



مریم مامان عسل
24 مرداد 91 18:06
قربونت بشم علی جونم با اون عکسای خوشگلت. عکسای اول با اون گلبرگا خیلی قشنگ شدن.
ماشین شارژی مبارک آقا!
عسلم وقتی آب میخوره مثل شما سر تا پا خیس میشه.
مامانی اگه هنوز بینیش کیپه واسش قطره منتول از داروخونه بگیر چند قطره بریز رو بالش و لباسش راه بینیش باز میشه.


ممنون خاله جون
سرماخوردگیش تموم نشده هنوز بینیش کیپه .. حتما براش میگیرم از این قطره که گفتی