عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

ختنه !

1390/11/20 4:11
نویسنده : مامان علی
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوجولویِ منماچ

کوچولوی ِ ٢٣ روزه ی من ، خیلی دوستت دارم .. عاشق نفس کشیدنتم .. عاشق بو کردنتم .. عاشق دست و پای کوچولوتم .. عاشق مماغ گنده ات ام !!!!!!!! مماغ گنده ی من بغل

پریروز (یک شنبه .  ١٦ بهمن ٩٠ ) رفتیم پیش د.لسانی (متخصص کودکان) و شما رو ختنه کردیم .. موقعی که داشتن آمپول بی حسی برات می زدن گریه کردی ولی بعدش آروم شدی و موقع عمل به مامانم که باهات حرف میزد و لالایی می خوند، زل زده بودی ! بعد از اونجا رفتیم خونه ی پدربزرگت . اونجا بودیم که جیش کردی و کلی از درد جیغ کشیدی و گریه کردی .. خدا رو شکر هر چی بود تا الان که به خیر گذشته !

از طرف مامان و بابای من یه پستونک طلا برای ختنه ات کادو گرفتی ماچ .

 

چند شبه که خداروشکر شبا خوب می خوابی و فقط برای شیر خوردن بیدار میشی و  ظاهرا دل درد نداری.

جمعه قرار بریم تهران برای جشن تکلیف فاطمه دختر دایی سعید. تو ٢٦ روزت میشه ! فکر کنم هنوز خیلی کوچولویی برای مهمونی رفتن ، نمیدونم.. ظاهرا باید رفت !

راستیییییی جمعه ، تو ١٩ روزگیت ، عمه ات (ناتنی) به دنیا اومد .. خیلی کوچولوه و چهره ی کاملا جدیدی نسبت به نوزادایی که تاحالا تو فامیل و آشناها دیده بودم، داره.. ببینیم همبازی خوبی برای همدیگه میشین یا نهچشمک ؟!

12 روزگی (خونه ی دایی حسن)

22 روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهسا
18 بهمن 90 11:12
سلام عزیزم وبلاگ خوبی داری مایل به تبادل لینک با وبلاگتم اگه موافقی آدرس منو با اسم ♥ همسر طب ♥لینک کن www.hamsarteb.persianblog.ir بعد بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم موفق باشی
مامان آرشیدا قند و عسل
18 بهمن 90 11:24
سلام قدمش مبارک باشه امیدوارم همیشه سالم و شاد و سرحال باشه ببوسیدش
مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 بهمن 90 17:45
مبارک باشه ختنه کردنت.
مامان رویا
19 بهمن 90 20:48
ختنه کردنش مبارک... عکس این پستونک طلا رو میذاری کادوی خیلی جالبیه؟؟؟
مریم مامان عسل
20 بهمن 90 4:32
دیگه مرد شدی علی جون! مبارک باشه! دیدی درد نداشت خوشگل خاله؟! منم میخوام عکس اون پستونکی که کادو گرفتی ببینم مامانش!
مریم مامان عسل
20 بهمن 90 15:52
واییی. خیییلی خوشگله خاله جون! پستونکتو میگم! مبارکت باشه! خیلی حرکت با سلیقه ای بود!
مامان محمد پارسا
20 بهمن 90 16:06
سلام به سلامتی مبارکه خاله جون وای چه کادوی نازی ابتکار جالبی بوده دستشون درد نکنه . مامانی پسلت مردی شده ها
مامان آرتین
21 بهمن 90 18:39
دوست عزیزم من شما خیلی وقته لینک کردم.
مامان آرشیدا قند عسل
22 بهمن 90 0:12
چه مادر بزرگ و پدر بزرگ مهربونی چه پستونک خوشملی خوش بحالت عسلی الهی زودتر خوب شی کمتر دردت بیاد دلم برات کباب شد
مامان مریم
24 بهمن 90 14:37
اخی چقدر ناناس شده
مامان مهنا
24 بهمن 90 14:39
قبلی اشتباه شد مامان مریم نه مامان مهنا
براي تو
25 بهمن 90 11:48
عزيزم پس يك مرحله زندگيش رو جلو رفت
مامان کوروش
26 بهمن 90 22:37
سلام مامانی خوبی؟ مبارک باشه یه ماهگی علی جون شما لطف داری به من کوروش جون ماشالا رشدش خوبه ولی دلیل خاصی نداره چون فقط شیر خودمو میخوره و تنها کاری که من میکنم خوردن غذاهای مقوی و پر انرزی هست مثل روغن زرد. راستی این عکس آخری علی جون چقد شبیه کوروش منه؟؟؟
مریم مامان محمد مانی
16 آذر 91 14:01
چه جالبه آدم با عمه اش 19 روز فرقش باشه هااااااااااااااااااا خوشبحالشون