عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

نظرات (25)

Mumy
20 تیر 91 9:06
ماشالا هزار ماشالا


ممنون
فاطمه (مامان آیلین)
20 تیر 91 11:41
خیلی خیلی جیگر شدی علی کوچولو


ممنون خاله فاطمه .. تو هم جیگر منی
کوثر
20 تیر 91 22:34
عزیزم خیلی دوست دارم ببینمت
علی جون دلم واست خیلی تنگ شده
امروز عمه هدی بهم ادرس وبلاگت را داد ساعتا گذشت و من مشغول دیدن عکسهایت هستم خیلی دوست دارم علی جون
تو نفس عمتی


سلام كوثرجون .. ممنون که اومدی به وبلاگمون .. علی هم خیلی دوست داره شما و دخترای نازت رو ببینه .. به امید اون روز
آیدا(مامان الینا)
21 تیر 91 3:17
ماشالا چقدر جگیره این پسمل



عزیزمی
منامامان الینا
21 تیر 91 11:12
سلام عزیزم
اول از همه ماشالا هزار هزار ماشالا به علی ناز و خوشکلت که دل همه را اون نگاه قشنگش برده
دوست مهربونم یه بار واسم نوشته بودی که خواهر کوچکت هم مثل الینا تشنج داشت اگر امکان داره میشه بیای و بهم بگی که تشنج اون چطور بود و چقدر طول کشید تا خوب شد و ایا الان تشنج اثری روی خواهرت گذاشته ؟ فقط واسه اینکه دلم آروم بشه میپرسم و میتونی بیای واسم خصوصی بذاری عزیزم


ممنون عزیزدلم .. مرسی که پیشمون اومدی خیلی خوشحال شدم ..
مامان طاها
22 تیر 91 0:21
ماشاالله.بخورمش.توی اون عکسش که زبونش بیرونه چقدر بانمکه.طاهای منم همش زبونشو میاره بیرون.ههههههه


ممنون عزیزم ... جیگر آقا طـه رو برم!
ilijoon
23 تیر 91 8:31
اي جانمممممممممممم چقده تو ماهيييييييي
فدات بشم قشنگم


ممنون خاله جون .. شما هم خیلی ماهی
ilijoon
23 تیر 91 8:35
عزيزم آدرس وب ايليا جون رو تو لينك دوستاتون به صورت زير تغيير بديد ممنون ميشم
ilijoony.niniweblog.com


من يادم میاد که عوض کردم پس چرا عوض نکرده بودم .. شرمنده الان دیگه عوض کردم!
کوثر
24 تیر 91 2:07
به حورا میگم بگو علی بیا :میگه عدی بیا


آخی عزیزم .. خیلی دلم براش تنگ شده
مریم مامان عسل
24 تیر 91 16:20
ماشاالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم


نفس مامان آویسا
25 تیر 91 10:45
وای که چه چشایی داره
هزار هزار ما شاالله



ممنون نفس
مامانی
26 تیر 91 0:12
سلام عزیزم خوبی؟ بروزم طه جونم در 18 هفتگی اگه بیای خوشحال میشم
شيما
26 تیر 91 9:47
عزيزم اون نظر بي آدرسه واسه منه!!!
شيما
26 تیر 91 9:48
ااااااا پس نظرم كو؟؟؟؟؟؟؟؟ اشكال نداره يه بار ديگه ميذارم
شيما
26 تیر 91 9:50
واااااااااايييييييييي ماشالله ماشالله چه عكسايي نازي
خيلي خوشگلتر شده مخصوصا اون عكس چهارميه
ببوسش


ممنون شیما جون
مامان بنیتا
26 تیر 91 15:16
سلام
ماشالا به این پسر ناز
ممنون که به ما سرزدید با اجازه لینکتون کردم


ممنون عزیزم .. منم لینکتون کردم
مامان مریم
26 تیر 91 18:19
ماشالله.هزارماشالله.خدا حفظش کنه


ممنون مریم جان
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 تیر 91 11:35
وایییییییییییییی چه پسر نازی. قربون اون چشای خوشگلت. به مامان بگو حتما برات اسپند دود کنه.


ممنون خاله جون
مامان آیدین
29 تیر 91 2:07
سلام عزیزم خوش میگذره گلم ؟؟ همیشه به شادی باشین چه قدر شما شیرین هستین میشه با چای شما رو خورد شیرین عسل


ممنون خاله جون .. شما خیلی خوبی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 تیر 91 11:33
خاله جون 6 ماهگیت مبارک .


واااي ممنون خاله جون ! مامانم پاک یادش رفته برای نیم سالگیم پست بزاره !
شقایق.مامان حباب
30 تیر 91 18:00
وای عروسک خاله چه ناناز شدی ماشالا
خداکنه محمد منم چشماش رنگی بشه(آخه چشمای باباش و بابای خودمم سبزه)


انشالله هر جور که ارزو داری باشه ..
مامان یاشار
31 تیر 91 11:26
هزار ماشالا چه نی نی نازی دارین. مرسی که بهمون سر زدین. منم خوشحال میشم که با هم دوست باشین. من علی خوشگل رو لینک کردم


ممنون عزیزم .. منم وبلاک یاشار جونی رو لینک کردم
مامان مریم
2 مرداد 91 10:50
منم لینکتون کردم بازم میگم ماشالله
مامان مهنا
3 مرداد 91 19:54
ای جونم هرچی میگذره داره خوشگل تر میشه


ممنون عزیزمممم
مریم--------❤
15 آذر 91 14:51
ای جونم