عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

علی در ترکیه

1391/4/16 20:53
نویسنده : مامان علی
3,145 بازدید
اشتراک گذاری

در این عکس ما در قسمت آسیایی استانبول هستیم .. پشت سر علی یک تنگه است به اسم تنگه بسفر که دریای سیاه و دریای مرمره رو به هم وصل میکنه و بین قسمت آسیایی و اروپایی استانبول قرارگرفته و اون پل هم یکی از پل های رابط بین دو قسمته.

مسجد احمد سلطان

 

آبشاری نزدیک شهر بورسا

 

شهر یالوا _ پرچم ترکیه

 

علی با کلاه سنتی ترکها

 

 

استانبول واقعا جای قشنگیه و خیلی اونجا بمون خوش گذشت .. مردمش خیلی خوش اخلاق هستند و با توجه به رفتاری که با علی داشتند تنیجه گرفتیم که قوق العاده بچه دوست هستند .. بدون مبالفه میگم شاید بالای ٣٠ نقر تو این مدت بهش ابراز علاقه کردند ! اگه وقت کردم بعدا با جزیات می نویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه (مامان آیلین)
18 تیر 91 0:06
سلام افندی ...خوب خوش میگذرونی هاااا آرکاداش



نمنه ؟! .. آرکاداش؟!
فاطمه (مامان آیلین)
18 تیر 91 9:09
اونجا بپرس بهت میگن معنیش چیه


سفر تركيه مون تموم شد گلم .. الان عراقیم
غدیر
18 تیر 91 12:14
به به پس حسابی خوش گذشته
وای خدا چقد دلم واسه علی تنگ شده


جای شما خیلی خالی .. ما هم حسابی دلمون برات تنگ شده عمه جون
مامان طاها
19 تیر 91 0:33
سلام مامان علی کوچولو
سفر به سلامت.خوش بگذره.مواظب علی جون باش.من با طاها درگیرم به زودی به روز میشویم.به ما سر بزنید


ممنون گلم.. منتظرم که عکس نینیتون رو ببینم
ilijoon
23 تیر 91 8:32
خوب معلومه پسري مثل علي جونو كيه كه ببينه وابراز علاقه نكنه دوستت داريم جيگر

ممنون خاله جون
مامان آیدین
26 تیر 91 2:22
سلام عزیزم دلمون برات تنگ شده خوش به حال خارجی ها چون علی جونو بغل کردن ولی من نه مامانی به جای من یه بغل محکم کن اوکی هر جا که باشه ایشالا سالم باشه علی جونم


ما هم دلمون براتون تنگ شده خاله جون .. ممنون برای مهربونیاتون

شقایق.مامان حباب
30 تیر 91 18:04
دخترای ترکی پسرمونو ندزدن؟


هواس من و بابايش چهارچشمی به نینیمونه !
مریم--------❤
15 آذر 91 14:55
ماشالله گوزل اغلان!