عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

دغدغه.. !

1391/4/1 4:22
نویسنده : مامان علی
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

١٥٨ روزه که به دنیا اومدی ، در حالیکه ٧ هزار و ٨٦٢ روز از به دنیا اومدن من و ١٠ هزار و ٧٥٥ روز از به دنیا اومدن پدرت میگذره..

چه جالب و در عین حال ترسناک..

این اختلاف هزاران روز چه تلخ به رخم میکشه روزهای بدون تو بودن رو !

روزهایی که 'من' بودم، بدون هیچ دغدغه ای !

و حالا که 'ما' هستم، برای دغدغه هایم دلم غنج میرود ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نفس
1 تیر 91 19:01
سلام خانومی
چه حساب کتابایی کردی برای خودت
مطمعنی درسته
ماه های سی و یک روز رو که سی روز حساب نکردی؟
همیشه دغدغه هات شیرین باشه گلم


سلام عزیزم .. اره با همسری نشستیم دقیق حساب کردیم ! بیکاریم .. والا !
مامان آیدین
2 تیر 91 3:40
دو روزه دیگه آقا علی دویست روزه میشه عزیزم چه بامزه ایشالا دویست ساله بشه همیشه با هم خوش باشین همه روزهای زندگیتون شاد شاد


قربونت برم میشه 160 روزش .. مممنون گلم
مامان آیدین
3 تیر 91 2:16
سلام عزیزم وااااااا چه اشتباهی نمیدونم چرا 5 رو 9 دیدم خلاصه من دوس دارم دویست ساله بشه گلم : بوووووووووس


آیدا(مامان الینا)
3 تیر 91 4:08
ماشاالله به این پسر 158 روزه
از طرف من پسملی رو ببوس



ممنون خاله جون
آیدا(مامان الینا)
3 تیر 91 4:10
با اجازه لینکتون می کنم


منم لینکتون می کنم
مامانی
3 تیر 91 8:19
سلام مامانیی عزیزم خوبی؟ بروزم با ( تولد بابای طه) اگه بیاین خوشحال میشم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 تیر 91 8:50
چه مامان با احساسی. خدا هرسه تاتونو برای همدیگه حفظ کنه


ممنون سعيده جون
Mumy
3 تیر 91 22:41
مرسی عزیزم واسه دلداریت بوووس


قربونت گلم
مریم مامان عسل
4 تیر 91 7:49
خدا بگم چیکارت کنه! کم دغدغه دارم بیشتر دلمو به شور انداختی با این حساب کتابات! منم که حسسسسسسسسسسساسسس!
مامانی
5 تیر 91 10:32
سلام مامان عزیزم خوبین؟ بروزم منتظرتم عزیزم رمزو خصوصی گداشتم براتون
شقایق.مامان حباب
6 تیر 91 16:15
ایشالا تک تک لحظه ها و ثانیه هاتون رو شاد باشید
سپیده
19 آذر 91 7:59
خانمی سیسمونی هم بنام خودتون ثبت کردم http://koodakeman91.niniweblog.com/