عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

هدفم از ساخت این وبلاگ

1391/12/5 2:24
نویسنده : مامان علی
996 بازدید
اشتراک گذاری

به دعوت از سه تا از دوستای خوبم

شقایق جون (مامان ارشان ) 

نیلوفرجون ( مامان روژینا ) 

مریم جون ( مامان محمد مانی)

به این مسابقه دعوت شدیم و اونم اینه که هدف و دلایلم رو از ساختن این وبلاگ بگم

قبل از بارداریم تصادفا با وبلاگایی آشنا شدم که از کودک هاشون می نوشتن و عکساشونو میذاشتن و این برام خیلی خیلی جالب بود .. از طرفی همیشه به این فکر میکردم که ای کاش از خاطرات کودکیم ،جزییات بیشتری میدونستم.. برای همین تصمیم گرفتم حتما برای کودکم بنویسم و وبلاگ رو انتخاب کردم چون توضیحات بیشتری درباره ی عکس هم میشه داد .. از همون ابتدای بارداریم این وبلاگ رو درست کردم و شروع کردم به نوشتن و الان بیشتر از قبل عاشق این وبلاگ هستم ..

از اواسط بارداریم که دنبال سیسمونی بودم کم کم با وبلاگ های مامان های دیگه هم آشنا شدم و این دری شد برای کسب تجربه کردن از سیسمونی گرفته تا زایمان تا پیشرفت های نینی و غیره.

امیدوارم این وبلاگ تا بزرگ شدن علی کوچولوم پایدار بمونه و پسر عزیزم از خوندنش لذت ببره.

خیلی سخته که فقط سه نفر رو برای ادامه دادن این مسابقه دعوت کنم ولی ظاهرا قانونش اینه !!

فاطمه جون ( مامان آیلین خوشکله )

مریم جون ( مامان عسلک نازم )

سارا جون ( مامان درسا جونم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شیما
5 اسفند 91 20:15
سلام مامان علی کوچولو
خوبی؟
چه خبرا همشهری؟
دلم برات تنگولیده بود گفتم یه سری بهت بزنم
علی فینقلی رو هم ببوس



سلام دوستم
من همیشه بهت سر میزنم ولی باورکن وقت نمیکنم ابراز ارادت کنم و نظری بزارم.. از دست همین علی فینقیلی
سارا (مامان درسا)
6 اسفند 91 18:00
وای مرسی عزیزم که دعوتمون کردی
بوس بوس هزار تا بوس


قربونت سارا جونم