عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

10 ماهگی

1391/8/27 1:48
نویسنده : مامان علی
1,402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرطلا ماچ

مامانی 10 ماهه شدی قربونت برم ! دوست داشتنی تر و شیرین تر از همیشه ماچ !

*حسابی خودتو با وسایل خونه سرگرم میکنی و مدت ها صدات درنمیاد !

*بعضی وقتا زبونت گیر میکنه به دد گفتن ! اینقدر شیرین دد میگی که هر کی شنیده کلی قربون صدقه ات رفته !

*فدات بشم که اینقدر خوشکل سینه میزنی ! اینقدر که من و بابا موقع غذا خوردنت برای سرگرم کردنت سینه میزنیم که یاد گرفتی ! نیشخندنیشخند 

*وقتی خیلی گرسنه ات میشه با نق و ناله میای پیشم و میخوای که بغلت کنم ! الهی فدات بشم .. وقتی این کارو میکنی خیلی خوشحال میشم و احساس خوبی بهم دست میده .. اینکه تو برای تامین نیازهات به من پناه میاری ؛ احساس مادرانه ی قشنگی بهم میده !

*عاشق مهری ! کافیه سجاده ام رو پهن کنم سریع خودتو میرسونی و  مهر رو برمیداری و با ذوق و خنده درمیری ! چون میدونی من دنبالت میام بعد از اینکه یه کم دور شدی میشینی و پشت سرت رو با شیطنت نگاه میکنی ! خیلی خوشت میاد دنبالت کنیم ! ابنقدر سریع چهار دست و پا میری که برای اینکه بهت برسم باید سریع تر از معمول راه برم !

*بدون کمک کوسن از مبل میری بالا ! با کلی مشقت ! کلی بهت میخندیم ! واقعا برای رسیدن به خواسته ات زحمت میکشی !

*خیلی نازنازی شدی .. تا میخوری به یه جایی یا به چیزی سریع گریه میکنی در صورتی قبلا که کوچولوتر بودی اینطور نبودی! 

* مروارید کوچولو ما بی صبرانه منتظرتیمااا ! بچه ام شونصد بار مریض شد گذاشتیم به حسابت ولی ظاهرا زرنگ تز از این حرفایی !نیشخند

* خیلی باهات صحبت میکنیم ولی دامنه ی لغاتت به دد و بابا منحصر میشه ! اونم کاملا بی هدف ! تو این زمینه به مامیت نرفتی از خود راضی!

* امروز برای اولین بار یه خراب کاری کردی ؛ خونه ی مامانم یه کاسه شکوندی !

 

 حالا عکسای این روزای جیگرخان :

 

25 آبان _ خونه ی زهرای دایی ابراهیم

 

قربون قد و بالای کوچولوت برم من قلب

 

شما که فراری ندارین ! زبان

 

بدون شرح !نیشخند

 

مامانی چی کار میکنی ؟!!!!!

 

قربون تیپت برم که از نون شب برام مهمتره ! نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آیدا(مامان الینا)
27 آبان 91 1:57
10 ماهگیت مبارک خوش تیپ خان
مامانی
27 آبان 91 5:51
ای جان دلم عزیزخاله 10 ماهگیت مبالک ایول از اون عکسه که رو جارو برقیه خیلی خوشم اومد خدا حفطش کنه برات ببوسش راستی ایشالا مرواریده هم میاد
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 آبان 91 11:57
چه باحال جلیقت کپی جلیقه آرتین منه. بوووووس قربون اون ژست عکسات برم من. حالا انقدر برات ظرف بشکنه. آمار آرتین هم به سه لیوان رسیده. ای وای داشت یادم میرفت. اصل مطلب. ده ماهگی پسر گل مبارک.
مامان بهار
27 آبان 91 17:41
ده ماهگیت مبارک عزیرم!!! چقدر کلاهش جیگره!! ماه شدی خاله دلم بستنی خوشمزه خواست !! به به مراقب خودت باش!! بوس
مامان آویسا
28 آبان 91 9:09
ده ماهگیت مبارک خوشگل خوشتیپ مامانی معلومه که از نون شب واجب تره وای اون عکسه خیلی بامزه است اونه که به بستنیه خیره شده دلش آب شد که بچه
مهرناز(مامان آرسام)
28 آبان 91 10:30
الهی من فدای اون سینه زدنت بشم
دَدَ بابا گفتنتم توی حلقم!!!!! آرسامم الان فقط همینا رو میگه + ماما
یعنی من هرچی کارای علی جون و تعریفای تورو میبینما دقیقا عین آرسامه!!!! عجیبه ها خیییییییییییییییلی کارهاشون شبیه همه
ای من فدای اون تیپای قشنگت که واسه مامانی انقده مهمه!
منم تا قبل از بچه دار شدن خودم خیلی توی مُد و لباس واسه خودم بودم و همش لباس میخریدم، ولی الان باورت میشه کلا بیخیال خودم شدم و فقط دارم همش واسه آرسام لباس میخرم!!!!!
عزیییییییییییییییزمی چشم قشنگ


آخی .. دقیقا منم همینجوری شدم
سارا (مامان درسا)
28 آبان 91 17:08
ده ماهگیت مبارک خوشتیپ خاله مامانی ببوسش ار طرف من
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 آبان 91 18:35
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم باون ماشین خوشلت.... علی جون دخترا همینطوری میدزدیدنت چه برسه با ماشینت ببیننت. قربون اون تیپت برمممممممممممممممم
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 آبان 91 18:37
ای بابا انقدر عکسات و نگاه کردم یادم رفت بگم: 10ماهگیت مبارک گل من
مریم مامان عسل
9 آذر 91 17:27
ده ماهگیت مبارک علی کوچولوی نازم قربون خودت و اون فراریت که اونجوری کنارش ژست گرفتی! خیلی عکس نازیه
میثم
18 آذر 91 10:50
سلام چه قدر این پسر خواستنیه