عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

مهمان ناخوانده !

1391/8/10 1:05
نویسنده : مامان علی
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز مامان ، یه سنگ ناخوانده مهمون کلیه ی کوچولوت شده !

به خاطر شیر نخوردن، آب بدنت کم شده و تو کلیه ات سنگ درست شده! دکتر میگه دلیل شیر نخوردنت رفلاکس معده است و درمانی نداره و تا 17 ماهگی طول میکشه ! تا 3 ماه دیگه دوباره از کلیه ات سونو میگیرن!

الان هم که باز سرما خوردی و گلوت عفونت شدید کرده !

* صورت معصومت رو که میبینم ، عقل و احساسم عاجز میمونه از درک حکمت خدا!

* داروهای صف کشیده کاش زهری بودند برای من ، نه برای معده ی کوچک تو !

* خدای مهربون پسر کوچولوم رو خوب کن ! خدای مهربون دارم دق میکنم !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
10 آبان 91 9:17
وای جیــــــــــــــگر خاله چرا مریض شدی ... ایشاءا... زود زود خوب میشی عزیزترینم... بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
شیما
10 آبان 91 10:07
سلام عزیزم نگران نباش ایشالله چیز خاصی نیست و زود حال علی کوچولو هم خوب میشه غصه نخور گلم
نیلوفر/مامانه روژینا
10 آبان 91 11:32
الهی بمیرم علی جون.اخه چرا شیر کم میخوری. خیلی ناراحت شدم.انشاا... که زودتر خوب بشی واون سنگه بد هم از کلیه کوچولوت دفع بشه.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 آبان 91 13:25
ای بابا این دیگه چه مهمونیه. ناخوانده و ناخواسته. پسر قشنگ یه عالمه شیر و آب بخور تا این مهمون ناخونده رو از بدنت بیرون کنی.
شیما - خاله ·٠•●♥علی♥●•٠·
10 آبان 91 14:35
الهی فدات شم علی جونم ایشالا زودی این سنگ ِ دفع بشه و راحت بشی و همه رو خوشحال کنی
مامان طاها
10 آبان 91 14:57
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم.انشاالله به زودی گل پسرت خوب میشه.اگر براش عقیقه نکردید حتما زودتر عقیقه کنید.انشاالله زود خوب میشه
مامان حانیه
10 آبان 91 17:53
سلام ماشاالله گل پسرتون خیلی نازه براش وان یکاد خوندمراستی ای دفعه دومیه که براتون پیغام می ذارم ولی جواب نمی دین
مامان بهار
10 آبان 91 23:30
الهی بگردم!!! باورت شاید نشه، کلی ناراحت شدم امیدت به خدا باشه ، خودم واسش دعا میکنم! محرم نزدیک واسش نذر کن، ایشا.. مشکلش برطرف شه
مامان مهنا
11 آبان 91 7:43
الهی گلم ایشالا بهتر شی
مامان مهنا
11 آبان 91 7:44
راستی پیش کدوم دکتر میبریش؟؟؟


دکتر دانشمند .. دکتر بهتری میشناسی؟
مامانی
11 آبان 91 8:24
نگران نیاش ایشالا خوب میشه
مامانی
12 آبان 91 0:09
سلام خانومی خوبی عزیزم؟ عیدتون مبارک... بروزم منتطرتم
زهره ( مامان کوروش )
12 آبان 91 3:47
الهی فدای اون نگاه مهربون و معصومت بشم خاله جون! خوب میشی نگران نباش! تند تند می می بخور تا خوب شی. آمنه جون نگران نباش خواهر جونی خوب میشه!
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
12 آبان 91 16:50
سلام عزیزم عیدتون مبارک... عزیزم آتلیه آسمان دوباره رای گیری رو شروع کرده ممنون میشم اگه به پســــــــرک شیطون من رای بدی ... www.studio-sky.com بنام " امیــــــــــــــــــــــــــرعلی فروغی" یکـــــــــــــــــــــــ هفته بیشتر فرصت ندارم
مامان مهرناز و آرسام
12 آبان 91 22:40
آخی الهی بگردم آخه حیف اون کلیه کوچولوی تو نیست که توش سنگ باشه! مامانی آرامش خودتو حفظ کن و به خداتوکل، انشالا انشالا انشالا که زودی خوب میشه علی خوشگلم من و آرسام براش خیلی دعا میکنیم که زودی خوب بشه عشقم
مامان آیدین
13 آبان 91 1:20
الهی بمیرم برات عزیزم ایشالا زودی خودش برطرف میشه من برات دعا میکنم اگه خدا قبول کنه مامانی خیلی ناراحت شدم خبرای خوب خوب برامون بنویس
مامان آویسا
14 آبان 91 0:01
ای وای اخه چرا ان شاالله زود خوب میشه
بابايى
14 آبان 91 2:08
بابايى عمرم امنه ايقندر غصه نخور. اصلا مشكلى نيست. چرا بیتابی میکنی؟ این موارد خیلی طبیعیه بیش میاد عزیز بابا. قوی باش دخترکم. مگر چه شده که اینجوری مینویسی؟ بابایی بخدا ظرف یکی دو ماه دیگه مشکل کلیه علوشی برطرف میشه. فقط بیشتر اب وشیر بخوره . به دکتر حمیدی زنگ زدم گفت اصلا مسئله ای نیست وهیچ نگرانی نداره . دیشب حرم مولی علی بودم شب عید غدیر .. خیلی برای علوش جیگرم دعا کردم



بابا جونم مشکل اساسی اینه که شیر و آب نمیخوره ! ممنون برای همه ی خوبیهات بابا جونم
مامانی
14 آبان 91 7:29
سلام عزیزم – بروزم من و طه پسرم منتطرتونیم
سارا (مامان درسا)
14 آبان 91 19:56
الهی بمیرم خاله چرا اینجوری شدی خدا نخواسته باشه مامانی علی جون، اینا همش چشم بده وگرنه چرا این نی نی ها باید سختی بکشن خاله ایشالا زودی خوب بشی از حال نی نی بی خبرمون نذار
مامان سمی
15 آبان 91 16:20
حالا که آرتیم بدنیا اومده و تو شیر خوردن مشکل داره خوب درکت می کنم منم پا به پای گریه هاش گریه می کنم.از خدا می خوام هرچه زودتر علی کوچولو خوب بشه
مامان بنیتا
15 آبان 91 18:44
سلام ای جانم مامانی نگران نباش ایشالا زود خوب میشه
شقایق(مامان محمد ارشان)
15 آبان 91 19:07
الهی قربونت برم علی انقدر شیر کم خوردی کار دست مامان دادی خاله جون از این به بعد تند تند بخور ایشالا که زودی حل بشه
مامان مهرناز و آرسام
15 آبان 91 23:11
علی جونم چطوره؟؟؟


همونجوریه ولی سرماخوردگیش خداروشکر بهتره .. ممنون
عمه النا جون
17 آبان 91 0:00
سلام. ماشاء... خیلی خوشمله. خوشحال میشم به وبلاگ الناجون سر بزنید. مرسی
مامان طاها
17 آبان 91 18:55
سلام مامانی.چرا نیستی؟ما رو کشتی از نگرانی.از روزی که خوندم یه لحظه از فکر پسر گلت بیرون نمیام.انشاالله با خبر خوش برمیگردی.منتظریم


ببخشید اصلا حوصله ی نت اومدن نداشتم .. ممنون که به یادمونی
مامانی
19 آبان 91 7:24
سلام عزیزم خوبی مامانی؟ بروزم من و پسلی منتظرتیم
زهره ( مامان کوروش )
22 آبان 91 1:22
حال پسرمون بهتره! بمیرم این نی نیا اینقدر زجر میکشن! نگران نباش عزیز دل خواهر خوب میشه ایشالا فدای چشاش بشم من خوشگل خاله راستی ممنون که رای دادی
مریم مامان عسل
23 آبان 91 4:58
الهی بمیرممممممممم برات علی جونم کوچولوی من! ایشالا که چیز مهمی نیست و زودی برطرف میشه. آمنه جون هیچ بچه ای رو ندیده بودم که به اندازه عسل من رفلاکس داشته باشه. اما الان هفته ای یک بار یا دوبار اونم وقتی خیلی مایعات زیاد بخوره رفلاکس داره اونم نه در حد قبلا. خوب میشه نگران نباش.
مامی مائده
25 آبان 91 23:37
ای وای خیلی ناراحت شدم ایشالا علی جونم زودی حالش خوب بشه
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
6 آذر 91 2:09
ای جانم................بلا به دور ایشاا.......