عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

راه رفتن به کمک مبل!

1391/6/18 23:59
نویسنده : مامان علی
942 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم قلب

فدات شم مامانی که تو این دو هفته هر روز یه کار جدید میکنی و ما رو هیجان زده و شگفت زده و خوشحال میکنی و با هر کاری که میکنی باعث میشی که منم کلی بال بال بزنم و احتمالا تا چند روز دیگه پرواز کنم ! امروز بعد از اینکه دستت رو گرفتی به مبل و بلند شدی با تکیه به مبل تا اون ور مبل راه رفتی و یاز دوباره الان که من نشسته بودم و عکسای آتلیه ی دوماهگیت رو میزاشتم بار از اون ور مبل تا کنار من اومدی و لباسمو کشیدی و باز دوباره تکزار کردی ! تازهههه داشتی با ماشین حساب بازی میکردی،افتاد زمین ؛ یه دستت رو گرفتی به مبل و بدون اینکه بیافتی خم شدی و ماشین حساب رو از روی زمین برداشتی و دوباره وایسادی ! به خدا مامانی نمیدونم چقدر خدارو شکر کنم که تو رو بهم داده.. تو امروز 7 ماه و 23 روزته و من فکر میکنم به یک سالگی نزسیده راه رفتن رو شروع کنی ! راستی چند روزه که دیگه بابا نمیگی .. فکر کنم یادت رفته ! تو این زمینه خیلی تنبلینیشخند! چند وقته که بدجور عاشق آشپزخونه شدی ! هرجای خونه که باشی خودتو زود میرسونی به آشپزخونه ! مخصوصا اگه من اونجا باشم ! ماشالله اینقدر هم سرعت چهاردست و پا رفتنت زیاد شده که وقتی میزارمت وسط هال و برمیگردم تو آشپزخونه به یه دقیقه نرسیده دوباره تو آشپزخانه ای!وقتی میبینمت و میگم وای علی چرا اومدی اینجا ؟!جیغ میکشی و ذوق میکنی ! البته هرکار جدید و تازه ای هم که انجام میدی کلی ذوق میکنی و دستت رو تکون میدی و جیغ میکشی ! ریز ترین چیزها رو هم با انگشتای کوچولوت شکار میکنی و حسابی جارو برقی شدی !

بمیرم برات از بس که میافتی و یا با صورت یا پشت سر میخوری زمین که بعضی وقتا دیگه به روی خودت نمیاری و خیلی وقتا هم که گریه میکنی!  امروز به خاطرت رفتیم موکت سفارش دادیم تا کل جاهایی که قالی نداره و سرامیکه رو موکت کنیم تا کمتر درد بکشی قربونت برم !

تازه یادگرفتی که دستت رو میگیری به سکوی دستشویی و اونجا هم وایمیسی و هی دستت رو دراز میکنی که دمپایی رو بگیری ! میترسم یه روز اون تو ببینمت ! باید حواسمونو جمع کنیم که در دستشویی همیشه بسته یمونه !

دیروز که خونه ی مامانم بودیم یه کار جالب دیگه ای کردی ! دنبال فاطمه دخترداییم که الان 4 سالشه میرفتی ! اون میدوید و تو چهار دست و پا ،تندی دنبالش میکردی ! منم مبهوت !

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سوگل
18 شهریور 91 23:43
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ اگه باتبادل لینک موافقید خبرم کنید دوستدارم عزیزم
pani
19 شهریور 91 0:40
سلام خاله اگه میشه کمک کن تا من تو مسابقه نی نی های با حجاب برنده بشم وبلاگ کودک من مسابقه شماره 3 عکس شماره10 پانی خیلییییییییییییییییییی ممنونم
شیما - خاله ·٠•●♥علی♥●•٠·
19 شهریور 91 4:31
الهی قربونت برم که هر کاری می کنی ما هم پا به پای خودت ُ مامانی ذوق زده میشیم ، احتمالا تا چند روز دیگه با هم پرواز کنیم
فدات شــــــــــــم نی نی ِ بزرگ ِ من


خدانکنه خاله جونی
شقایق.مامان حباب
19 شهریور 91 14:14

ماشالا علی کوچولو...
تند تند برو خاله به همه جای خونه سرک بکش... چیزی رو از دست ندیا


ممنون از تشویقت خاله جون .. انشالله روزی که نینی شما خونه رو بزاره رو سرش
آرسام و مامان مهرناز
19 شهریور 91 23:00
فدای این گل پسر که انقده زود زود داره همه کارا رو یاد میگیره!!
منکه همش سرکارم و وقتایی که با پسملم هستم و میتونم باهاش حساااااابی بازی کنم و کارهاشو ببینم خیلی کمه!
خدارو شکرکه تو لحظه لحظه کنار پسرتی و با تمام وجود حسش میکنی
البته منم تمتم سعیم براینه که همینطورباشه
دو تا ماچ آبدار از لپ های علی جون واسم بگیرعزیزم

خداروشکر ..ممنون از لطفت عزیزم
الهه مامان یسنا
20 شهریور 91 10:32



غدیر
21 شهریور 91 12:23
فدات بشم عمه جونی که چه شیطون و بلا شدی
چه فعال شدی


خدانکنه عمه جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 شهریور 91 14:10
عزیز دلم خیلی پیشرفته ای. آرتین من که یکماهه این کارها رو انجام میده. خدا حفظت کنه.


ممنون خاله جونم
مامانی
21 شهریور 91 17:23
ماشالا به علی جون که اینقد فعاله

دوستت دارم پسلی

مامانی بروزم بیا


ممنون عزیزم
آیدا(مامان الینا)
7 مهر 91 0:43
ماشالا به پسمل گل



ممنون خاله جون