عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

یکی یه دونه ی من !

1391/5/3 2:58
نویسنده : مامان علی
1,827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکمقلب


 

عشق مامان دیشب بلاخره یه کیک خریدیم و رفتیم خونه ی مامانم و جشن تولد نیم سالگیت رو برگزار کردیم .. البته خیلی مختصر ..کلی هم کادو گیرت اومد .. انشالله یک سالگیت یه جشن بزرگ و خوشکل برات میگیرم یکی یه دونه ی من ! کیک رو با انگشتای کوچولوت سوراخ سوراخ کردی ! تو عکس هم معلومهزبان!

تا یکی یه دونه ای سعی کن تمام استفاده رو از فضا و جو ببرینیشخندزبان! چند سال دیگه که کلی نوه دور و ورمون باشه بعید میدونم که دیگه این همه طرفدارات سر و دست بشکونن برات ! امشب هم با خاله هات رفتیم برات یه ماشین شارژی خریدنعینک! ( کادوی به دنیا اومدنت بود ) ابنقدر بزرگه نمی دونم کجا بزارمش .. فعلا وسط هال گذاشتمنیشخند ! تو اتاقت که اصلا جا نیست !

 

 ***

تو مغازه..

بابات در حالی که داره سرشو تکون میده : کجا میخوای بزاری اینو ؟!متفکر

من : ساکت نیشخند  ! 

***

 

امروز روزه گرفتم .. قصد دارم یه روز درمیون روزه بگیرم .. وقتی فکرشو میکنم میبینم تو که اصلا شیر نمیخوری ، پس برای چی روزه نگیرم !؟

امروز نشوندمت و تو برای چند دقیقه نشستی در حالی که من از ذوق دور و ورت بال بال میزدم و دنبال دوربین و بلاخره تونستم قبل از اینکه بی افتی عکس بگیرم .. البته خیلی خم شده بودی و ترسیدم که برای کمرت ضرر داشته باشه ..!

قربون نگاهت .. فربون خنده هات .. قربون وجودت

 

* امروز رفتیم دیدنی عمه ام و محمد حسین کوچولو ! ازش پرسیدم احساسی که به فاطمه وقتی که نینی بود داشتی، عمیق تر و بیشتر از این نینیه نیست ؟ مخصوصا که محمد حسین سومیه ! گفت نه.. اصلا هیچ فرقی نمیکنه ..

هر چی فکر میکنم میبینم که اگه شونصدتا نینی دیگه داشته باشم بازم تو برام یه چیز دیگه ای .. اولین بوسه ی مادرانه ام رو گونه های تو بوده .. اولین ذوق زدن هام برای تو بوده ..تو اولینی !

به قول خاله شیما : تنفسسسسسس !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

کوثر
3 مرداد 91 3:55
الهی قربونش برم انشا الله چشن تولد 20 سالگیش
به نظر من اولی با دهمی هیچ فرقی نداره چون من همون نظر تو را داشتم ولی وقتی دومی را اوردم احساس میکنم از اولی بعضی بارها عزیزتر
الهی فدای نشستنش بشم


خدانکنه عمه جون
شقایق.مامان حباب
3 مرداد 91 11:24
واااااااااااااااااااااااااااااااای خاله قربون نشستنت........
قربون اون خنده های بی دندونت
منم با اینکه هنوز نینیمو بغل نکردم ولی فکر میکنم هرچندتا بچه داشته باشم نینی اولی تکه


خدانکنه خاله شقایق جونی ..
مامان آیدین
3 مرداد 91 15:21
سلام مادر خانومی طاعاتتون قبول حق من به آیدینم ماست پرچرب داده بودم توی پی پیش یه کوچولو خون بود خیلی ترسیدم دکتر گفت به معدش سازگار نبوده بعدش گفت تا پایان نه ماهگی بهش ماست نده بعدش هم با ماست کم چرب شروع کنی به من هم گفت تا یک سالگی آیدینم لبنیات نخور ممنون دوست گلم که به ما سر میزنین علی جونو ببوسین


يعني تا يك سالگی آیدین شیر هم نباید بخوری؟ این که خیلی سخته .. لبنیات 50 درصد خوراکی روزانه مونه !
مامان آیدین
3 مرداد 91 15:25
ماشالا به پسرمون دیگه کم کم خودش به تنهایی میشینه آره مامان جون بچه اول آدم یه چیز دیگه هست که با دنیا نمیتونی عوضش کنی قربونشون بشم من


ممنون عزیزم .. خدانکنه
فاطمه (مامان آیلین)
3 مرداد 91 15:45
خانوم! این پسرتون داره هر روز خوشمزه تر از دیروز میشه من میام میخورمش ها ااا توروخدا از طرف منم گاز گازش کن .


ممنون گلم
Mumy
3 مرداد 91 17:12
مرسی عزیزم واسه دلگرمیت نیم سالگی پسملی مبارک


عزیزمی انشالله نینیت به سلامتی به دنیا بیاد .. ممنون
مامان مهنا
3 مرداد 91 19:59
ای جووووووووووووووووونم
مبارکش باشه نیم سالگیش


ممنون عزیزمممممی
الهه مامان یسنا
4 مرداد 91 1:40
نیم سالگیت مبارک


ممنون خاله
خاله ی علی-شیما
4 مرداد 91 7:40
عمودی رو بی خیال تو به طور همه جانبه تو حلقمیییییییییییییییییییییی عجقممممممممممممممممممممممممممم میمیرم برات

تو واقعا تنفسی ( آیکون احساساتی شدن در حد لالیگا )

الهی من فدای خنده هات بشــــــــــــم

الهیییییییییییی
غدیر
4 مرداد 91 14:05
تولدت مبارک عمه ای
الهی فدات بشم


مامان بهار
4 مرداد 91 14:26
سلام تولد شیش ماهگیه جیگرت مبارک
قدر این لحظه ها و خنده ها رو بدون واقعا ناب و به یاد موندنی هستن@};
دل آدم ریش میشه این بچه ها اینقدر نازن!!!!!!


سلام عزیزم .. ممنون .. واقعا با نمام وجود قدر میدونم و خدا رو به خاطر این نعمت صدهزار بار شکر میگم
مریم مامان عسل
4 مرداد 91 17:41
الهی قربونت بشم من.
به خودم میبالم که دوست خوبی مثل شما دارم عزیز دلم.
دل منم برای اون روزا تنگ شد.
اتفاقا منم وقتی عکس روز تولد علی کوچولو رو دیدم ترسیدم خودم چشمش بزنم آخه تا بحال نوزادی به اون زیبایی ندیده بودم.



مریم مامان عسل
4 مرداد 91 17:42
عزیزمی علی جونم.
انشالله ساهای دور و درازی رو پیش رو داشته باشی پر از موفقیت و در کنار خونواده ی خوبت.
دوستت دارم چشم آبی من.


ممنون خاله جونممممممم .. ولی خاله من چشمام طوسیه
مامانم همش دعا می کنه رنگ چشمام عوض نشه
مامی مائده
4 مرداد 91 18:08
افرین که تونستی بشینی عزیزم به نظر من چون الان یه بچه دارین اینطوری فکر میکنین. مطمئنا به بچه ی بعدی هم همین احساس رو خواهید داشت تا تو موقعیتش نباشیم نمیفهمیم


شاید ! و البته امیدوارم
ساراکوچولو
4 مرداد 91 18:25
سلام...خوبین....من 23 سالمه ...شماچندسالتونه...راجب سونوگرافی بگم که اکثر اعضای خانواده ما چه در ایران وچه درخارج ایران حداقل یک عکس دوبعدی بعنوان یادگاری از نی نی هاشون بامشورت پزشک گرفتن..منم بخاطرموقعیت درس ودانشگاه نتونستم به شهربالاتری برم تایک عکس سونو از نی نی ام داشته باشم ...حیف ..اما دیگه خودشو به همین زودی ها میبینم..انشالله..بای


انشالله عزیزم
مامان کوروش ( زهره )
5 مرداد 91 3:42
وای چه مامان با احساسی هستی عزیزم!


مامان آرشیدا کوچولو
5 مرداد 91 11:15
عسسسسسسیسسسسسم مااااااااااشاااااااالله اسفند یادت نره دیدمش سریع براش صلوات فرستادم


ممنون عزیزم .. شما خیلی لطف داری
ساراکوچولو
5 مرداد 91 12:34
سلام عزیزم...ببخش گلم منظورم سونوگرافی سه بعدی بود..اتفاقا دختر عموی عزیزم که تو کرمان گفت یک فیلم از جنین داخل شکمش هم گرفته شده ولی یادم رفت اسم نوع سونو اش بپرسم..توی گوگل کلی اطلاعات نوشته که بهش فکرکنم سونوچهاربعدی میگن...حالا بیخیالش من چیزی به زایمانم نمونده..برای من فقط سلامتی بچه ام مهمه ومخصوصا که مشکل کم خونی هم دارم...:راستی تحصیلات شما چقدره ؟بای *
مامان یاشار
5 مرداد 91 19:23
مبارک باشه نیم سالگیت عزیز دل خالهایشالا 120 ساله بشی عروسک. خاله قربون اون خنده های شیرینت بشه الهی


ممنون خاله جون .. خدا نکنه
ساراکوچولو
5 مرداد 91 22:21
سلام...چه جالب من هم مهندسی نرم افزارکامپیوتر میخونم...ترم دوم هستم..البته دوسال پیش کاردانی ام گرفتم الان دارم کاردانی به کارشناشی میخونم...
راستی رسومات ما وقتی بچه به دنیا میاد زیاده من فقط حلوا پزان وسبد سنتی گذاشتم...بقیه هم جالب هستن که اگروقت شد میزارم تووب ببینید...بای


منتظریم
آیدا(مامان الینا)
6 مرداد 91 3:31
نیم سالگیت مبارک عزیزم
به افتخار علی کوچولو که تونسته بشینه



ممنون خاله جون
شقایق.مامان حباب
6 مرداد 91 14:49
سلام دوست من آدرس وبلاگم تغیی کرده و دیگه تو قبلی چیزی نمینویسم از این به بعد هر وقت خواستی بیای بیا اینجا http://hobabkocholo.niniweblog.com
مامانی
7 مرداد 91 6:46
الهی فدات شم علییییییییییی کوچولو که اینقد نازی

مبارکه تولد نیم سالگیت عزیزم ایشالا جشن دومادیت

کیک رو هم سولاخ کردی پسری؟

مامانی من و طه منتظریم تو وبمون




ممنون خاله جون
مامان مهنا
8 مرداد 91 15:43
ما ک هر سری میایم ی غش و ضعف میریم مال این جیگر

راستی وبت خیلی سنگینه دیر باز میشه


عکس پست ثابت رو برداشتم .. نمیدونم چی کار کنم دیگه
شقایق.مامان حباب
9 مرداد 91 18:53
مامانی بازم دیر کردیا.........
بیا عکس پسملی و برامون بذار و ازش تعریف کن
دلم براش 1نقطه شده


خیلی سرم شلوغه .. خیلی دوست دارم بیام ولی نمیشه
مامان رویا
10 مرداد 91 13:36
منم میگم تنفففففففففففففففففففس
خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
مامان مهرناز
13 مرداد 91 11:56
سلام عزیزم واییییییی چقدر نینی حوشملتون ناز و خواستنیه با اون چشمای نانازش دوسش دارم!!! الهی همیشه سالم زیر سایه مامان باباش دوست دارم بیشتر باهم باشیم اگه شما هم بخواین.من با اجازه لینکتون میکنم و شما هم خیییییییلی خوشحال میشم پیش ما بیاین یه عاالمه بوس واسه علی جون


ممنون عزیزم .. منم خیلی خوشحال میشم باهاتون آشنا بشم .. منم لینکتون کردم
نفس مامان آویسا
14 مرداد 91 10:42
سلام کوچولوی خوشکل
مبارک باشه نیم سالگیت ان شاالله صد سالگیت
ماشینت هم مبارک باشه
اینجوری نشستی نیوفتی خوش خنده


ممنون خاله جوني
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مرداد 91 13:50
عزیزم ماشین شارژیت مبارکه
راستی منم به این فکر میکنم اگه یه نی نی دیگه داشته باشم مهر و محبت الانم تقسیم به 2 میشه. ولی آرتینی اولیه و فعلا با کسی تقسیمش نکرده. تازه وقتی که الان برای یکی یدونم میذارم بعدها باید به دو تقسیم کنم. پس اولی یه چیز دیگس. من خودم هم بچه اول و نوه اول بودم و الان هم مادربزرگ و پدربزرگ مادریم همیشه به من میگن گل سر سبدی. آرتین هم هم بچه اوله، هم نوه اوله و هم نتیجه اول از طرف خونواده مادری.

چه جالب .. علی هم هم بچه ی اوله هم نوه اوله هم نتیجه ی اول هم نبیره ی اول !
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 21:36
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
شیما - خاله ·٠•●♥علی♥●•٠·
15 مرداد 91 7:38
.: علي جان تا این لحظه ، 6 ماه و 18 روز و 20 ساعت و 17 دقیقه و 1 ثانیه سن دارد :.

2
3
4
...

و هر ثانیه انگار که ضربان قلبم را یاد آوری می کند و هر لحظه من تو را عاشق ترم تنفسسسس !

خو آخه چه قدر هر روز بیام هنوز "آب تو لیت " نشده وبلاگت و نا امید برگردم!
هی بابااااااااا



آب تو لیتش میکنم به زودی !
شقایق.مامان حباب
17 مرداد 91 11:43
مامانی بیاین دیگه
چرا آپ نمیشی؟
مادلمون تنگیده


به زودی میام .. سرم خیلی شلوغه شقایق جون
ساراکوچولو
18 مرداد 91 0:12
سلام دوستان گلم...
خبر خبر خبرخوش...
سارا کوچولوی من بلخره به دنیا اومد...
عکسش همراه حرفهای خودم براتون توی وبلاگ گذاشتم....
,,\!!!/,,
;" . _ . ";
( @ )
> <








تولد سارا کوچولو مبارک
ilijoon
18 مرداد 91 14:50
نيم ماهگيت مبارك عزيزم


ممنون خاله جونی
ilijoon
18 مرداد 91 14:51



مامان مهرناز و آرسام
2 شهریور 91 23:24
سلام جیگر پس عکسای جدید علی خوشگله کجااااااااااااااااااااست؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! نیستی مامانی میگم من از ایده ی "خاطره ی زایمان" خیلی خوشم اومده ها!!! شاید اگه یه رووووووووووووزی وقت بکنم بنویسم منم! علی رو ببوسش جیگرو