عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

باهوش من !

1391/3/3 4:19
نویسنده : مامان علی
2,112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نینی جوووونمماچ

 

 

نفس مامان قربونت برم که خیلی باهوش تر شدی .. همش دوست داری یکی پیشت باشه و باهات بازی کنه .. کنترل دستات برای گرفتن و نگه داشتن اشیا بهتر شده . دیزوز یه اسباب بازی که چراغش خاموش روشن میشه و آهنگ میخونه و حرکت میکنه رو برات روشن کردم و برام خیلی جالب بود که فوق العاده نظرت رو جلب کرده بود و هی میخواستی بگیریش ولی اون در میرفت .

یه چند وقته که دارم باهات کار میکنم که بلندشی و بشینی ، دستات رو با انگشت اشاره ام نگه میدارم و با یا علی گفتن بلندت میکنم .. تازگیا اینقدر حرفه ای شدی که تا دستت رو میگیرم و یا علی میگم تندی سرت رو بلند میکنی و میشینی و بعد روی پاهات وایمیسی .دستم فقط حالت تکیه گاه رو داره و خودت زور میدی و بلندمیشی .

دیروز خواستم بهت یه کم آب پرتقال بدم .. یه کوچولو با قاشق بهت دادم  اونقدر صورتت کج و کوله شد که یاد موقعی افتادم که بهت قطره ی فلج اطفال دادن.سبز فکر کنم سر غذا خوردن خیلی باید با هم کلنجار بریماوه

 یه هرازچندگاهی میریم تو اتاقت یه دوری میزنیم تا خیلی متروکه نمونه ! کی میشه که شبا بخوابی تو تختت؟ گهواره ات دیگه برات کوچیک شده و یه چندوقتیه که میخوابونمت روی تخت خودمون . از بس که جا تنگه نمیشه تکون خورد .. عمودی عمودی باید خوابید !

 

 

 

تازگیا یه خنده هایی میکنی که میخوام فقط بچلونمت .. بیشتر هم برای بابایت اینجوری میخندی .. خنده های سایلنتت داره کمتر میشه ! بعضی وقتا که بابایی نگهت میداره تا من به کارام برسم، وقتی صدای خنده هات میاد بیخیال کارام میشم میام میشینم کنار تو و بابایی که از خنده های قشنگت لذت ببرم.

 راستی مامانی ، امروز عروسی دختر عمه ام ( ندا‌ ) ست. امیدوارم پسرک خوبی باشی و بهمون اونجا خوش بگذره چون عروسی بهترین همبازی و دوست کودکی منه !                            

                                              ماچ فدای تو ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان حباب
3 خرداد 91 17:21
وای چه پسر عسلی! چقدر ناز داری نینی. قربونت برم.
ازمامانت هم ممنونم که وبلاگ نینی منو لینک کرد.
بوس بوس


مامان حباب
3 خرداد 91 17:48
مامان علی کوچولو ببخشید، من بدون اجازت چندتا از عکسای پسمل خوشلتو برداشتم و دورو برم گذاشتم که به امید خدا پسمل منم مثل نینی شما ناناز بشه.
اگه میشه تند تند عکسای جدیدشو بذار!
لطفا............


وای مامانی لطف داری .. نینی شما که میدونم خیلی نازززه
سارا (مامان درسا)
3 خرداد 91 20:33
وووووووووووویییییییییییی خدا درسا هم همه این کارها رو میکنه واسم جالب بود
ایشالا عروسی بهتون خوش بگذره
راستی منم بهترین دوست و هم بازیم دختر عمم بوده ایشالا عروسیشششش


انشالله واسه درسا جون
خاله جون
4 خرداد 91 1:23
ااااااااااااااااااااااااااااااااجانم خوشمزه قربونت برم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و یه یادگاری از خودتون برامون بزارین


مامان حباب
4 خرداد 91 12:25
سلام مامان علی کوچولو. خوبی؟ هرروز صبح میام تووبلاگت ببینم چیز جدیدی نوشتی یا نه. شاید باورت نشه ولی واقعا دلم برای علی کوچولو تنگ میشه. بوس بوس
(شقایق)


ممنون شقایق جون.. متاسفانه نمیرسم زود به زود وبلاگم رو آپ کنم .. انشالله نینیت که به دنیا بیاد میفهمی چی میگم
مامان رویا
5 خرداد 91 13:25
ماشالله چه خوردنی شده این عروسک...
ایشالله عروسی خوش بگذره خانم خانوما


ممنون عزیزم
ilijoon
7 خرداد 91 10:27
هميشه به عروسي
ان شاالله دومادي پسري

ممنون عزیزم ..انشالله دومادی ایلیا جون
رضوانه جعفری - کودکانه
10 خرداد 91 22:24
سلام اگر برام نظر بزارید خوشحال می شم ومن شما رو. در وبلاگم لینک کردم
بها دوست خاله زهرا
26 آذر 91 19:51
دوستت دارم علی


ممنون خاله جون
ارزو
30 دی 91 14:03
الهیییییییییییییییی من فدات شم