عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

یه مامان با یه دل پر !

1391/2/28 4:18
نویسنده : مامان علی
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

یک ساعت پیش واکسنت رو زدیم.. قد و وزنت رو هم گرفت.. خیلی ناراحتم.. رشد این ماهت خوب نبوده.. ناراحتقدت 61.5 و وزنت 6750ناراحت.. نمیدونم چیکار کنم دیگه .. گریه. قطره ی استامینوفنت رو یک ساعت قبل از اینکه بریم به زور بهت دادم.. اصلا از دارو خوشت نمیاد.. تقریبا یک هفته پیش جفتمون مریض شدیم ..البته اول تو بعد من .. اولین سرماخوردگی عمرت رو تجربه کردی! .. الان بهتری .. فقط نمیدونم چرا همش بینیت گرفته ! از قبل از اینکه مریض بشی .. همیشه ! دیگه پوار بینیت رو میشناسی ! فکر کنم حالت ازش بهم میخوره چون تا میبینیش شروع میکنی به گریه کردن .. منو اینقدر نمیشناسینیشخند ! اونقدر دست و پا میزنی و سرت رو تکون میدی که یه بار از بینیت خون اومدگریه! الانم فکر کنم اسهال داری .. از صبح تا حالا که ساعت ٢ بعد از ظهره شکمت ٤ بار کار کردهگریه! یعنی چی ؟؟؟ واقعا یعنی چی؟؟ مگه من چقدر تحمل دارم؟! .. دلم گرفته ناراحت! همشم چیزت پس میده عصبانی! یعنی با اون همه لباس و زیر پوش دیگه الان لباس نداری ! همش کثیفه ! حال شستنشون رو ندارم .. وقتی لباسا رو میسابم پوست انگشتم کنده میشه بعد زخم میشه ! تازه چند وقت پیش دقیقا همون جایی که موقع شستن لباسات زخم میشه رو رنده کردم! یاد شستن لباسا که می افتم کل بدنم مور مور میشه !

                                         نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

داری به طرز کمی زشت کچل میشی:

                                                                                                   

دیروز پدربزگ و مادربزرگم از مکه اومدن و همه ی فامیل خونه شون جمع شده بودیم و از فرصت استفاده کردم و از وروجکای همسن و سالت عکس گرفتم :

محمدمهدی                                                      امیر

دقیقا یک سال ازت بزرگتره                                   ٢٢ روز ازت بزگتره 

                                                                                                         

وقتی باباجونت کریر رو جا میزاره و مامان جونت مجبور میشه با این وضعیت رانندگی کنه !

                                                                                                                

وقتی باباجونت کریر رو جا نمیزاره و مامان جونت مجبور میشه با این وضعیت رانندگی کنه ! نیشخند

                                                                                                                

مسافرت مشهد هم بد نبود .. البته برخلاف تموم عروسی هایی که رفته بودیم این دفعه جبران کردی و عروسی به مامانیت اصلا خوش نگذشت !

 

*******خیلی پست بدی بود !شیطان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان طاها
28 اردیبهشت 91 18:18
مامان علی جان ماشاالله پسر نازی دارید خدا براتون ببخشدش. انشاالله زود خوب میشه.قوی باش
مامان کوروش ( زهره )
30 اردیبهشت 91 11:27
وای چشاشووو چقد خوشگل پسرت ماشالا اصلا نگران نباش عزیز دلم خوب میشه بهش حریره بادوم بده کم کم
سارا (مامان درسا)
30 اردیبهشت 91 19:56
خدا این گل پسرو حفظ کنه. ماشالا به جونش. با اجازه لینک شدین عزیزم
فاطمه (مامان آیلین)
1 خرداد 91 12:53
آیلینم سر واکسن ۴ ماهگیش استامینوفن رو نمیخورد چشیدمش طعمش عین زهرماره حق دارن طفلکا براش با طعم میوه ای گرفتیم راحتتر خورد راستی اگه علی کوچولومون داره آموکسی سیلین میخوره حتما اسهالش به خاطر اونه
فاطمه (مامان آیلین)
1 خرداد 91 12:57
مامانی اصلا حرص نخور تو تنها نیستی منم مو به مو این چیزا برام پیش اومده ... دیگه مامان شدیم و چاره ای هم نداریم