عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

علی در 71 روزگی !

1391/1/8 4:24
نویسنده : مامان علی
1,821 بازدید
اشتراک گذاری

علی مهربونم قلب

سلام عزیزم .. کوچولوی نازم روز به روز داری شیرین تر میشی و من عاشق تر ، دلبری می کنی و من نازت رو با جون و دل میخرم  .. عاشقتم وقتی برام میخندی ، عاشقتم وقتی برام با ناز آغو آغو می کنی ، عاشقتم وقتی موقع شیر خوردن به چشمام زل میزنی ، عاشقتم وقتی به بدنت کش و قوس میدی .. یه جور بانمکی میشی که میخوام بخورمت .. بعضی وقتا اینقدر از حرکاتت هیجان زده میشم که نمی دونم چی کار کنم ، دوست دارم محکم بغلت کنم و فشارت بدم .. گازت بگیرم ولی تو هنوز برای این نوع بلاها خیلی کوچولویی .. واقعا نمیدونم این هیجانم رو چه جوری تخلیه کنم نیشخندزبان !

امروز تو 71 روزته .. خیلی زود داری بزرگ میشی .. بعضی وقتا فکر میکنم زمان داره میدوه و من به اندازه ی کافی از نینیگیت لذت نمیبرم .. دوست دارم لحظه لحظه ی بودنت رو احساس کنم تا بعدا که بزرگتر شدی حسرت این روزا رو نخورم .. عکسای دو سه روزگیت رو که می دیدم نزدیک بود اشکم دربیاد از دلتنگی اون روزا .. زنداییم میگه سختی نکشیدی از بچه داری که اینقدر از لذتش تعریف می کنی ولی به خدا کشیدم .. شب بیداری کشیدم .. مریضی کشیدم .. بیمارستان کشیدم .. گریه ها و بی قراریهات رو دیدم .. از خوب شیر نخوردنت کشیدم ولی خنده هات اونقدر بهم انرژی میده ، اونقدر هیجان بهم میده ، اونقدر لذت میبرم که حتی یک لحظه هم دوست ندارم ناشکری کنم ..

ماچممنون که بهم افتخار مادری دادی ماچ

 


 

علی کوچولوم بعد از برگشتن از بوستان

 

علی کوچولوم با عینک عروسکش ( اصلا از عینک خوشت نیومد !)

 

 

بابای مهربونت بعد از خوردن سیب زمینی زغالی یه صفایی هم به صورتت داد (!)نیشخند

 

علی کوچولو موقع دلبری .. وقتی میخندی خیلی تکون میخوری .. نمیتونم یه عکس واضح ازت بگیرم !

 

علی کوچولو در حال آغو بازی !

 

علی کوچولو با نگاه دخترکش ! بغل

 

علی کوچولو برای اولین بار تو تختت !

 

علی کوچولو در حال پروازچشمک

 

این هم عکس سوغاتی های بابام که قول گذاشتنش رو داده بودم.

 

اینم گیفت هایی که برای سیسمونیت درست کردم .. خیلی وقت برد ولی ارزشش رو داشت، البته خاله زهرا و خاله زینب هم خیلی کمکم کردن.

 

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بهار(مامانی شهراد)
9 فروردین 91 13:29
سلام عزیز دلمعیدت مبارککجایی؟نیستی دلمن و شهراد واست یه ذره شدهزود بیا پیشمونمیبوسمت عزیزم
مریم مامان عسل
10 فروردین 91 1:19
سلام خوششگل خوشتیپ خاله! چشماتو بخورم جیگرم با این عسکای خوشملت!
فاطمه (مامان آیلین)
12 فروردین 91 13:35
خدا حفظش کنه پسرمونو . یه ماچ گنده
مامان رویا
20 فروردین 91 20:16
عیدتون مبارک... ماشالله ماشالله چقدر بزرگ شده....
بهار(مامانی شهراد)
23 فروردین 91 17:23
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ آپم و منتظر
مریم مامان عسل
26 فروردین 91 19:52
سلام عزیزم. قررربون تو و اون علی کوچولوی نازت بشم. عسلی هم دلش تنگ میشه براتون وقتی دیر میاین پیشمون. تخت دونفره ی ما خیلی بزرگه و از تختای دونفره ی معمولی بزرگتره.جا واسه سه تامون داره! عسل اصلا جدا از من نمیخوابه واسه همین خودمم عادت کردم به بودنش کنارم. تا یک ماه دیگه میتونی علی جون رو جدا بخوابونی روی تخت خودش. بنظرم تخت یا گهواره جدید نخر. بچه به سرعت بزرگ میشه بعد میمونی چیکارش کنی. خونه ی شما رو نمیدونم اما آپارتمان کوچیک ما جا واسه وسایل اضافه نداره و همشو میبرم خونه ی مامانم.
مامان مهنا
27 فروردین 91 18:00
سلام ناناسی من چ خوشمل شده این جیگلی میگما حرفتو گوش کردم عکسای هنی رو گذاشتم
سحر مامان آراد
27 فروردین 91 22:07
سلام عزیزم ماشالا علی کوشولو واسه خودش مردی شده ها عزیزم چه بانمک شده با عینک عروسکش قربون خندت و چشمات
مریم مامان عسل
29 فروردین 91 16:18
عسل نزدیک به 4 ماهگی تونست اشیائی رو که به سمتش میگیریم رو بگیره. سعی کن تاتی ها و جغجغه هاشو به سمتش بگیری و کمکش کنی که با دستش اونا رو لمس کنه. هنوز کوچولوئه قربونش برم. خودش یاد میگیره
مریم مامان عسل
29 فروردین 91 16:20
عسل جون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده. میشه بهش رای بدین؟ رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
Mumy
29 فروردین 91 21:11
مرسی عزیزممممم