عليعلي، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودک دوست داشتنی ما

این روزها !

1390/12/23 4:15
نویسنده : مامان علی
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی عزیزمقلب

قربونت برم كه روز به روز داری شیرین تر و باهوش تر میشی .. امروز 56 روزته و جمعه باید بریم واکسنت رو بزنیم .. خیلی استرس دارم .. طاقت بی تابی ات رو ندارم ناراحت .. خیلی وقته که خوب شیر نمیخوری و همش موقع شیر خوردن به خودت میپیچی، دستات رو تکون میدی و پاهات رو محکم به هم فشار میدی .. میترسم رشد این ماهت خوب نباشه ناراحت شبا هم که اکثرا تا یک و نیم بیداری و گریه میکنی بعدش از خستگی حدود سه ساعت میخوابی و دوباره بیدار میشی .. از ساعت 6 و نیم به بعد هم دیگه هر نیم ساعت یک بار بیدار میشی .. دلم برای یه خواب خوب حسابی تنگ شده .. بابایت ساعت 11 شب دیگه بیهوش میشه و من با اینکه می دونم فرداش از 7 و نیم باید بره سر کار و کلی هم خسته میشه ولی از بی خیال خوابیدنش کلللی حرص میخورم ابرونگراننیشخند ! دیگههه کلی جریانات داریم واسه خودمون ما سه نفر نیشخند!

بابایی من از عراق اومد و کلی برای تو سوغاتی اورده .. خیلی خوش به حالته که اولین نوه هستی و همه عاشقتن .. برات دو تا سرهمی خوشکل اورده که متاسفانه یکیش کوچیکته ، 4 تا کفش (!!) و یه چیز دیگه که هرچی فکر میکنم نمیدونم اسمش چیه ..یه سبد(!) که چرخ و دسته داره نیشخند ! حالا در اولین فرصت که عکسای دوربین رو خالی کردیم عکس سوغاتی هات رو اینجا میزارم .. تازه من یادم اومد که نه از سیسمونیت نه از اتاقت هیچی عکس اینجا نذاشتم .. اونم در اولین فرصت میزارم .

قراره برای عید بریم کربلا و نجف .. انشالله که درست بشه و بریم .. راستی چهارشنبه هم عروسی دختر دایی مامانمه .. انشالله که نینیه خوبی بشی و عروسی بهمون خوش بگذره!

فدای پسرکمم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اسفند 90 12:35
سوغاتیهای گل پسرمون مبارک چشمت رو شن عزیزم رفتی زیارت ما رو هم یاد کن. التماس دعا. مواظب علی کوچولوی ما باش
maman roya
24 اسفند 90 20:25
سلااااام سوغاتی ها مبارک.... زیارت قبول... از دست بابایی هم حرص نخور گلم ایشالله درست میشه
مامان آرشیدا کوچولو
24 اسفند 90 23:02
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا همین عکسه که زردیش خوب شده میخنده رو برام بفرست
مریم مامان عسل
25 اسفند 90 8:13
سلاممم! خانومی نگران واکسنش نباش. فقط مواظب باش پاشو زیاد تکون نده. قطره استامینوفنم هر 4 ساعت 11 قطره بدی میگیره راحت میخوابه تب هم نمیکنه ایشالا. عروسی خوش بگذره. منم امشب واسه اولین بار همراه بچه میخوام برم عروسی نگرانم بی آرومی کنه. راستی ازین بیخوابی ها باید زیاد بکشی عزیزم. صبور باش. امیدوارم عید هر جا میرید بهتون خوش بگذره و به سلامتی برگردید خونه. سال نو خوبی داشته باشی گلم.
منا مامان الینا
25 اسفند 90 15:47
سلام عزیزم به توصیه های مریم جون عمل کن منم میخواستم همینا رو واسه قطره اش بهت بگم در ضمن سوغاتیهات مبارک رفتید کربلا واسه ما هم دعا کنید عزیزم من بابام سال 88 فوت کرد و تو وادی السلام نجف خاک شده پستهای اولی وبلاگم به یاد پدرم نوشتم تو این مدت فقط یه بار تونستم برم سر مزارش خیلی هم دلم واسش تنگ شده گفتی نجف یاد اونجا افتادم اگه رفتی نجف و از کنار وادی السلام رد میشدی یه فاتحه واسه شادی روحش بفرست اونجا خیلی تنهاست
سحر مامان آراد
25 اسفند 90 19:22
سلام عزیزم نگران واکسن نباش اگه قبل از اینکه بری واکسن بزنی 10 قطره بهش بدی و از اون ساعت 4 ساعت یکبار تکرار کنی هیچ مشکلی پیش نمیاد من این کار رو کردم آراد اصلا تب نکرد وقتی هم اومدی خونه کمپرس سرد کن تا 24 ساعت و بعدش کمپرس گرم من دیر کمپرس سرد کردم پای آراد سفت شد اما خدا رو شکر تب نکرد و نا آرومی هم نکرد منم استرس دارم واسه هفته دیگه باید واکسن 4 ماهگی بزنه
کودکانه های من
27 اسفند 90 15:04
سلام با تشکر از محبت شما عنایت بفرمایید: *جزء ششم حزب چهارم و جزء هفتم حزب اول* عجرتان با صاحب الزمان یاحق